پرفروش ترین کرم های مرطوب کننده و آبرسان

ژیوار

هوای گرم این روزها و آلودگی‌هایی که در آن وجود دارد باعث آسیب‌های جدی به پوست بدن به خصوص پوست دست و صورت می‌شود. به همین دلیل، مراقبت از پوست در چنین شرایطی برای همه افراد مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به مطالب روز بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

معمولا در فصل بهار هوای همه مناطق کشور گرم‌تر می‌شود. این گرما در تابستان به اوج می‌رسد. در فصل تابستان هم به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، میزان مسافرت و در کل گردش و تفریح در هوای آزاد بیشتر می‌شود. ناگفته نماند که در این فصول به علت کمبود بارش، آلودگی هوا در مناطق پرجمعیتی مثل تهران و سایر کلان شهرها هم افزایش یافته  و همه این مسائل دست به دست هم می‌دهند تا پوست حالت خشکی و شکننده پیدا کند. در صورتی که مراقبت‌های مناسبی پوستی در این ایام وجود نداشته باشد، مشکلات زیادی از جمله حساسیت، خود ایمنی و … برای پوست ایجاد خواهد شد.

استفاده از کرم های آب رسان مو تن رو

با توجه به مواردی که گفته شد، اگر قصد دارید که در تابستان از آب و هوای این فصل نهایت استفاده ببرید و اوقات خوبی را بدون مشکلات پوستی سپری کنید، بهتر است از کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده‌های عمیق مناسب پوست خود استفاده کنید. در کنارش استفاده منظم از لایه بردارها هم می‌تواند به پاکسازی سلول های مرده پوست و شفاف شدن آن کمک کند.

دریان سفر امید

البته برای خرید این کرم‌ها باید اطلاعات کافی را درباره نوع و حساسیت پوست خود داشته باشید و با مشورت دکتر یا دست کم چند جست و جوی ساده در سایت‌های معتبر اینترنتی این اطلاعات را به دست آورید.

مو تن رو یکی از سایت‌های معتبر در زمینه فروش انواع کرم‌های آبرسان، مرطوب کننده و … برای پوست‌های مختلف است که با ارائه اطلاعات لازم درباره هر محصول، امکان خرید مناسب را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. در این گزارش کاماپرس به معرفی پنج محصول از پرفروش ترین کرم های مرطوب کننده و آبرسان این سایت را به همراه قیمت و برخی ویژگی‌های آن به خوانندگان می‌پردازد؛

ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا

مدل هیدرا بوست حجم 50 میلی‌لیتر

قیمت: 499 هزار تومان

این محصول برای آبرسانی عمیق به پوست بدن کاربرد دارد و برای همه پوست‌ها، به جز چرب، مناسب است. ژل کرم آبرسان نوتروژینا مدل Hdro Boost سبک و بدون چربی و الکل بوده و هیالورونیک اسید دارد. همین ویژگی باعث نرمی و لطافت پوست بدن می‌شود. امکان خرید این ژل کرم با تخفیف 37 درصدی از سایت مو تن رو و قمیت 314 هزار و 370 تومان وجود دارد.

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا

مدل هیدرو بوست حجم 50 میلی‌لیتر

قیمت: 365 هزار تومان

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا هم دارای هیالورونیک اسید است که ضمن آبرسانی به پوست، مانع از پیری زودرس و چین و چروک خواهد شد. این محصول هیچ گونه چربی اضافه‌ای روی پوست ایجاد نخواهد کرد و آبرسانی خوبی را انجام خواهد داد. ژل آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydro Boost دارای گلیسیرین است که باعث کنترل چربی پوست، ترمیم و کاهش حساسیت می‌شود. این محصول با تخفیف 25 درصدی در سایت مو تن رو به قیمت 273 هزار و 750 تومان عرضه شده است.

آبرسان صورت نوتروژینا

حاوی عصاره زردچوبه حجم 75 میلی‌لیتر

قیمت: 145 هزار تومان

این کرم یک آبرسان قوی است که خاصیت نرم کنندگی پوست را دارد. همین کرم آبرسان نوتروژینا، برای بعد از اصلاح صورت، پوست‌های مختلط و مستعد جوش هم مناسب است و حساسیت ایجاد نمی‌کند. این کرم دارای آنتی اکسیدان قوی بوده و در کل ضد جوش، ضد باکتری و ضد التهاب است.

کرم مرطوب کننده صورت لافارر

مناسب پوست چرب و آکنه‌ای حجم 75 میلی‌لیتر

قیمت: 194 هزار و 850 تومان

اگر پوست چربی دارید و مایل به استفاده از کرمی هستید که چربی و رطوبت پوست شما را کنترل کند، مرطوب کننده صورت لافارر مناسب پوست‌های چرب گزینه مناسبی برای شما است. این محصول فاقد چربی، بازکننده منافذ مسدود شده، کند کننده روند پیری پوست، مات کننده و ضدحساسیت است چون عصاره گیاهانی مانند بابونه، آلوئه ورا را دارد. قیمت این کرم با تخفیف 30 درصدی در سایت مو تن رو 136 هزار و 395 تومان اعلام شده است.

کرم مرطوب کننده کامان

مناسب دست، صورت و بدن حجم 400 میلی‌لیتر

قیمت: 119 هزار تومان

این کرم حاوی ب کمپلکس و عصاره آووکادو است و برای پوست‌های خشک و حساس انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. همین محصول باعث حفظ رطوبت پوست تا 24 ساعت خواهد شد و آبرسانی کاملی را برای پوست بدن به ارمغان می‌آورد. این کرم با قیمت 119 هزار تومان به فروش می‌رسد اما در سایت مو تن رو با تخفیف 10 درصدی با قیمت 107 هزار و 100 تومان به مشتریان عرضه شده است.

مرتبط با : موتن رو
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز