پرفروش ترین عطر مینیاتوری خنک تا 900 هزار تومان

پرفروش ترین عطر مینیاتوری خنک تا 900 هزار تومان
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای طرفداران عطرهای اصل از برندهای معروف که البته به صرفه اقتصادی خرید این عطرها هم فکر می‌کنند، عطر مینیاتوری چاره مناسب و مقرون به صرفه‌ای است که آن‌ها را از تجربه پوشیدن عطرهای مطرح و مشهور، محروم نمی‌کند. این عطرها دقیق ترکیبات عطر مادر را داشته و در برخی موارد حتی طراحی شیشه آن‌ها هم شبیه عطر با حجم اصلی است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین عطر مینیاتوری خنک تا 900 هزار تومان را معرفی می‌کند.

عطر مینیاتوری ورساچه برایت کریستال (VERSACE – Bright Crystal)

برایت کریستال از برند ایتالیایی ورساچه برای اولین بار در سال 2006 به بازار معرفی شد. عطار این عطر، آلبرتو موریلاس برای ساخت ترکیب خنک آن از نت‌های پایه انار، گل صدتومانی، مگنولیا، نیلوفر آبی و مشک کمک گرفت. برایت کریستال زنانه در 3 حجم 200، 90 و 5 میلی‌لیتری در فروشگاه‌های مختلف موجود است که نمونه‌ 5 میلی‌لیتری همان نسخه مینیاتوری مورد نظر ما است. این عطر مینیاتوری از ورساچه با قیمت روز 690 هزار تومان قابل سفارش است.

عطر مینیاتوری ورساچه برایت کریستال (VERSACE - Bright Crystal)

بیشتر بخوانید:

عطر مینیاتوری تیری موگلر آلین او اکستراُردینایر (Thierry Mugler – Alien Eau Extraordinaire)

الین او اکستراردینار از نسخه‌های محبوب سری عطرهای الین است که در تمام این سال‌ها در جایگاه عطرهای پرفروش این برند قرار گرفته است. الین او اکستراردینایر با همکاری دومینیک روپیون و ورونیک نیبرگ تهیه و در دسترس عموم قرار گرفت.

عطرهای سری الین معمولا طراحی شیشه دوست‌داشتنی و جالبی دارند که اگر به شیشه‌های این‌چنینی علاقه‌مند هستید می‌تواند برای شما راضی‌کننده باشد. مدل مینیاتوری آن هم البته جدا از این موضوع نیست و همان طراحی شیشه نسخه 90 میلی‌لیتری دارد با این تفاوت که قیمت آن فقط حدود 970 هزار تومان است که با تخفیف به 840 هزار تومان می‌رسد.

عطر مینیاتوری تیری موگلر آلین او اکستراُردینایر (Thierry Mugler - Alien Eau Extraordinaire)

عطر مینیاتوری جیور جیو آرمانی کد آیس (GIORGIO ARMANI – Armani Code Ice)

کد آیس آرمانی عطری خنک با امتیاز 8 از 10 طبق نظر کاربران است که رایحه و ماندگاری این عطر را با این عدد نشان داده‌اند. این عطر که در سال 2014 از آرمانی متولد شد، آکوردهای چوبی را در خود جا داده است و در کنار خنکی دلنشین، تلخی خاصی را نیز به مشام می‌رساند.

نسخه مینیاتوری جیور جیو آرمانی آیس کد در حجم 50 میلی‌لیتر عرضه شده و قیمت آن حدودا 850 هزار تومان است. نت‌های این عطر را نیز اسانس‌های لیموترش، نعنا، زنجبیل، اسطخودوس، شمعدانی در وسط و میانه شکا داده‌اند و روایح چوبی نیز دربین نت‌های پایانی این عطر قرار گرفته‌اند.

عطر مینیاتوری جیور جیو آرمانی کد آیس (GIORGIO ARMANI - Armani Code Ice)

عطر مینیاتوری سریس اسپلندور بلک (seris splendor – Splendor Black)

عطر اسپلندور بلک از آن عطرهای محبوب بوده که در ایران کمتر مورد استقبال قرار گرفته است. علت این استقبال کم و یا گمنامی شاید این باشد که نسخه‌ای تقلبی و غیر اصل اسپلندور بلک در بازار وجود دارند و رایحه اشتباهی از آن را به مخاطبانش معرفی می‌کنند.

این عطر از برند عربی سریس اسپلندور در نمونه مینیاتوری خود حدود 15 میلی‌لیتر حجم دارد و قیمت آن 540 هزار تومان است. البته نسخه مادر اسپلندور بلک هم نسبت به سایر عطرهای اصلی در این لیست قیمت مناسب‌تری داشته و فقط با قیمت روز 1 میلیون و 610 هزار تومان همراه با یک اسپری بدن به فروش می‌رسد.

عطر مینیاتوری سریس اسپلندور بلک (seris splendor - Splendor Black)

عطر مینیاتوری هرمس کانسنتر د اورنج ورته (HERMES – Concentre d’Orange Verte)

هرمس کانسنتر د اورنج ورته همانطور که از برند هرمس برمی‌آید، عطری اصیل و خاص است که برای استفاده در روزهای گرم تابستان طراحی شده است. این عطر در نسخه مینیاتوری خود که حدودا 7.5 میلی‌لیتر است با قیمت حدودی 1 میلیون و 8 هزار تومان قابل سفارش است که در تخفیف می‌توانید به قیمت 960 هزار تومان آن را داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : عطر شقایقعطر ملکوتیعطرسرا
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز