پرفروش ترین عطرهایی که زنانه مردانه ندارند

پرفروش ترین عطرهایی که زنانه مردانه ندارند کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

بسیاری از عطرهای نسل جدید توانسته‌اند به‌خوبی خود را از دسته‌بندی مطلقاً زنانه یا مردانه خارج کنند و سفر بویایی هرکس را درحاشیه جنسیت او درنظر بگیرند. در دسته‌بندی‌های معمولی عطر، رایحه‌های گلی و میوه‌ای را مختص به خانم‌ها و رایحه‌های چوبی و چرمی را فقط برای آقایان درنظر می‌گیرند. اما با کمی دقت متوجه می‌شویم که این دسته‌بندی همیشه درست از آب درنمی‌آید و عطرهایی با برچسب یونیسکس می‌توانند نقطه رهایی ما از این دسته‌بندی‌ها باشند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ ترین عطر مشترک یا به اصطلاح یونیسکس را با بررسی محصولات موجود در چند فروشگاه عطر معرفی می‌کند.

پرفروش ترین عطر اگنر نامبر وان عود

اولین عطر یونیسکس این لیست، اگنر نامبر وان عود با ترکیبی از اسانس‌های گشنیز، دارچینف رز، بنفشه، عود و زعفران است که با قیمت روز 3 میلیون و 250 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. این عطر خوش‌آوازه از برند اگنر، با رایحه عودی سنگین و پرابهتی که دارد گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهای رسمی و مهم به‌شمار می‌آید.

پرفروش ترین عطر اگنر نامبر وان عود کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پرفروش ترین عطر آمواج اوپوس 10

عطر شیرین آمواج از سری دهم کالکشن اوپوس طبق نظر کاربران یک عطر خاص است که شاید در مقابل نسخه‌های قبلی اوپوس زیاد راضی‌کننده نباشد اما می‌تواند تا مدت‌ها در خاطره بویایی افراد جای ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد.

آمواج اوپوس 10 با قیمت حدودی 16 میلیون و 440 هزار تومان و با رایحه غالب گل رز عرضه شده که می‌تواند تجربه متفاوت و شاید کمی دلهره‌آوری را نسبت به سایر عطرهای گلی که تابه‌حال استفاده کرده‌اید، فراهم کند.

پرفروش ترین عطر آمواج اوپوس 10 کاماپرس

پرفروش ترین عطر بریتنی اسپیرز پریروگتیو

عطر برینتی اسپیرز پریروگتیو فقط یک عطر شرقی معمولی نیست، بلکه نماد کاملی از شخصیت حرفه‌ای و هنری بریتنی اسپیرز است که در نت‌های متفاوت این عطر منعکس شده است. ترکیب فلفل صورتی، زرآلو و زعفران به‌خودی خود کمی غیرعادی و هیجان‌انگیز است که در ترکیب با گل سوسن و قهوه به اوج پختگی و قدرتمندی خود در این مسیر می‌رسد. عطر بریتنی اسپیرز پریروگتیو را با قیمت تقریبی 3 میلیون و 120 هزار تومان تهیه کنید.

پرفروش ترین عطر بریتنی اسپیرز پریروگتیو کاماپرس

پرفروش ترین عطر کرید ایشین گرین تی

کمتر کسی است که رایحه‌های نوستالژی و خاطره‌انگیز مثل بوی جنگل یا مزارع چای را دوست نداشته باشد. کرید ایشین گرین تی یک خبر خوب برای دوست‌داران اسانس‌های ترنج، لیمو ترش، چای سیاه، نارنگی و کهربا است تا بتوانند حال و هوای جنگل‌های مه‌گرفته را در هر مکانی همراه خود داشته باشند. این عطر با قیمت روز 13 میلیون و 430 هزار تومان و در حجم 100 میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

پرفروش ترین عطر کرید ایشین گرین تی کاماپرس

پرفروش ترین عطر دیویدف وود بلند

عشق به تعالی، لذت‌جویی از زندگی، شعار اصلی کالکشن وود بلند (Wood Blend) دیویدف است که خاطره‌ای از رایحه‌های چوبی و ادویه‌ای برای مخاطبان ارائه می‌دهد. وود بلند با قیمت حدودی 8 میلیون و 50 هزار تومان با ماندگاری بسیار بالا و پرفورمنسی آرامش‌بخش به گفته کاربران، برای استفاده‌ در موقعیت‌های رسمی بسیار مناسب است.

پرفروش ترین عطر دیویدف وود بلند کاماپرس

پرفروش ترین عطر گرلن عود اسنشیال

برای جلسات جدی و مهمی که در زمستان برگزار می‌شود، عود اسنشیال می‌تواند یک عطر کم‌نظیر باشد که اعتماد به‌نفس و اقتدار کافی را به‌ فضا اضافه می‌کند. عطر گرلن عود اسنشیال که به گفته طراح آن، تیری واسر، یک ادای احترام باشکوه به چوب عود است، درحال حاضر با قیمت 8 میلیون و 580 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

پرفروش ترین عطر گرلن عود اسنشیال کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : عطرسراعطرش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز