پرفروش ترین شارژر وایرلس بازار کدام است؟

ژیوار

شارژر وایرلس مناسب در بازار اغلب با قیمت‌های متنوعی وجود داشته و اکثر محصولات پرطرفدار آن بین 1 تا 3 میلیون تومان قیمت دارند. این شارژرها علاوه بر گوشی، برای استفاده در مورد تبلت، ساعت هوشمند و ایرپاد یا دستگاه‌هایی که از قابلیت شارژ بی سیم بهره می‌برند مناسب بوده و عموما محصولی سبک به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین شارژر وایرلس در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را بررسی می‌کند.

شارژر وایرلس انکر با مدل A2566H41 Select

این شارژر وایرلس انکر با حداکثر توان خروجی 7.5 وات برای آیفون طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 1 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولتی داشته و ولتاژ خروجی آن 5.0 ولت است. این محصول برای تمام دستگاه‌هایی که از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند مناسب بوده و تعداد درگاه ورودی آن یک عدد در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

شارژر وایرلس هیسکا مدل HR-09

این شارژر وایرلس با حداکثر توان خروجی 15 واتی طراحی شده و با قیمت حدودی 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با ورودی تایپ سی برای شارژ کردن دستگاه عرضه شده و ساعت دیجیتال با قابلیت آلارم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این محصول لامپ ال ای دی با قابلیت تنظیم روشنایی در سه درجه را داشته و ساعت هوشمند را با توان 2.5 وات و ایرپاد را با توان 5 وات شارژ می‌کند.

شارژر وایرلس رسی با مدل RCW-23CC

این شارژر بی سیم با شدت جریان خروجی 2 تا 3 آمپر تهیه شده و با قیمت حدودی 160 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول حداکثر توان خروجی 15 واتی داشته و تعداد درگاه ورودی آن یک عدد و تایپ سی است. همچنین این محصول ولتاژ خروجی و ورودی 5 تا 9 ولتی داشته و همراه با یک کابل دو سر تایپ سی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این شارژر وایرلس دمای کمی در هنگام شارژ کردن تولید کرده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

شارژر وایرلس پرووان با مدل PSG40

این شارژر وایرلس با یک عدد درگاه خروجی عرضه شده و با قیمت حدودی 1 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول 150 گرمی با ولتاژ خروجی 5.1 ولتی و ولتاژ ورودی 9 ولتی طراحی شده و همراه با یک کابل تایپ سی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول امکان شارژ تبلت را داشته و قابلیت تنظیم نور آن با سنسور لمسی فراهم شده است. همچنین این دستگاه به عنوان نگه دارنده تلفن همراه نیز قابلیت استفاده دارد.

شارژر وایرلس رسی با مدل RCW-36

این شارژر بی سیم با یک درگاه ورودی تایپ سی در اختیار کاربران قرار گرفته و با قیمت نزدیک به 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول حداکثر توان خروجی 15 ولتی دارد و ولتاژ ورودی آن 9 تا 12 ولت است. همچنین این شارژر وایرلس قابلیت شارژ همزمان موبایل، ساعت هوشمند و ایرپاد را داشته و برای تمام دستگاه‌هایی که از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند مناسب خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالافروشگاه جانبی
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان