پرفروش ترین سرویس پخت و پز ایتالیایی جی فی نی

برند ایتالیایی جی‌فی‌نی توانسته با مجهز کردن خطوط تولیدی خود به فناوری‌های روز دنیا، به تولید انواع سرویس پخت و پز تک و چندپارچه بپردازد. این برند محصولات خود را همراه با تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد در رنگ‌بندی‌های متنوع تولید کرده است و به یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان سرویس قابلمه آشپرخانه در میان مردم تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین سرویس پخت و پز ایتالیایی جی‌فی‌نی را معرفی می‌کند.

1- سرویس پخت و پز 5 پارچه جی فی نی مدل 202424

قیمت این سرویس در لحظه تهیه گزارش 4 میلیون و 500 هزار تومان است. این سرویس 5 پارچه از دو قابلمه در سایز 20 و 24 و یک ماهیتابه در سایز 24 تشکیل شده است. دو درب شیشه‌ای همراه این محصول ارائه شده که دارای سوپاپ تخلیه بخار است. برند جی‌فی‌نی، این سرویس را از جنس بایو گرانیت طبیعی همراه با یک دسته فلزی مقاوم طراحی کرده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- سرویس پخت و پز 9 پارچه جی فی نی کد 09

قیمت این سرویس 7 میلیون و 800 هزار تومان است. سرویس پخت‌وپز 9 پارچه جی‌فی‌نی، محصولی جدید از این برند بوده که با جدیدترین خطوط تولیدی آن به تکنولوژی‌‎های روز دنیا مجهز شده است. کلیه بدنه این محصول از 5 لایه گرانیت تشکیل شده و فناوری به‌‎کاررفته در قسمت کفی قابلمه، آن را در استفاده از شعله‌پخش‌کن بی‌نیاز ساخته است. در واقع کفی‌های این قابلمه، حرارت موجود را از شعله‌ها گرفته و در تمامی قسمت‌های قابلمه به‌طور یکنواخت پخش می‌کند و موادغذایی را به‌طور کامل مغز پخت می‌کنند. این سرویس از سه قابلمه در اندازه‌های 20، 24، 28 و دو تابه در اندازه‌های 24 و 28 تشکیل شده است.

3- سرویس پخت و پز 14 پارچه جی فی نی کد 01

قیمت این سرویس 12 میلیون و 500 هزار تومان است. بدنه و دستگیره قابلمه‌های این سرویس در طراحی شیک و منحصربه‌فرد از جنس چدن ساخته شده است. هماهنگ بودن جنس دستیگره با بدنه مانع از آسیب دیدن دستگیره‌ها شده و آن‌ها را در برابر حرارت مستقیم مقاوم ساخته است. این سرویس همراه با چهار قابلمه و چهار درب در سایزهای 20، 22، 24 و 28 و دو تابه در سایزهای 24 و 28 به بازار عرضه شده است. از دیگر امکانات این سرویس می‌توان به وجود ماهیتابه رژیمی اشاره کرد که می‌توان به وسیله آن، انواع غذاها را در خوش‌طعم‌ترین حالت ممکن و کمترین میزان روغن مصرفی تنها با بخار آب طبخ کرد.

4- سرویس پخت و پز 20 پارچه جی فی نی کد 0004

قیمت این سرویس 20 پارچه 21 میلیون تومان است. برند ایتالیایی جی‌فی‌نی، این سرویس قابلمه را از ساختار بدنه آلمینیومی همراه با روکشی از جنس گرانیت طراحی کرده است. این سرویس به 5 قابلمه در سایزهای 18، 20، 24، 28 و 32 مجهز شده است. همچنین، دو تابه رژیمی و تابه لازانیا در سایز 32 در این سرویس 20 پارچه قرار داده شده است. کاربران می‌توانند این محصول را در 5 رنگ بژ، پوست پیازی، دودی، مسی و نوک‌مدادی تهیه کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز