پرفروش ترین ماهیتابه دو طرفه کمتر از 3 میلیون تومان

لست سکند

امروزه بسیاری از افراد دوستدار غذاهای سالم و رژیمی هستند و ترجیح می‌دهند غذای خود را سبک و با استفاده از کمترین روغن مصرفی طبخ کنند. ماهیتابه‌های دوطرفه رژیمی یکی از گزینه‌های منتخب افراد است که می‌توان به وسیله آن انواع گوشت، مرغ، سبزیجات، همبرگر و کوکوهای مختلف را با بخار آب و میزان کمی روغن فراهم آورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه بهترین ماهیتابه‌های دو طرفه کمتر از سه میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1- تابه دو طرفه دسینی سایز 36

قیمت این محصول یک میلیون تومان است. تابه دو طرفه دسینی از جنس بدنه چدن و روکشی از جنس سرامیک در سایز 36 طراحی شده است. ماهیتابه گرانیتی دسینی، به کاربران امکان می‌دهد تا انواع غذاها را به سادگی و با استفاده از کمترین میزان روغن طبخ کنند. از دیگر قابلیت‌های تابه دسینی می‌توان به امکان برگرداندن غذا و پخت دو طرفه و یکنواخت آن اشاره کرد. در بین دو دسته تابه دسینی دو آهن‌ربا مقاوم تعبیه شده است که می‌توان به وسیله آن به راحتی درب ماهیتابه را بست و محتوای آن را برگرداند. واشر موجود در میان دو تابه مانع از بیرون ریختن روغن و مواد داخلی درون تابه می‌شود. تابه رژیمی دسینی از گرانیت ساخته شده بنابراین می‌توان به وسیله آن انواع مواد غذایی را بدون نیاز به روغن و کره، کباب و گریل کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- تابه دو طرفه راکلند کد 01 سایز 32

قیمت این تابه یک میلیون و 200 هزار تومان است. تابه دوطرفه راکلند ساخت ایتالیا بوده و از جنس بدنه آلومینیوم و روکش نانو گرانیت طبیعی ساخته شده است. دسته این تابه از جنس باکالیت نسوز بوده که مقاومت بالایی از خود در برابر حرارت و گرما نشان می‌دهد. در قسمت دسته تابه دو طرفه راکلند از دو آهن‌ربا و در قسمت پشت آن دو پین جهت اتصال دو طرف تابه تعبیه شده است. این اتصال محکم مانع از عبور هوا و خروج مواد غذایی و روغن موجود در تابه به بیرون می‌شود. بنابراین، مواد غذایی در درون تابه با بخار آب و روغن موجود در خود مواد غذایی به صورت یکنواخت مغز پخت می‌شود.

3- تابه رژیمی دو طرفه عروس سایز 32

قیمت این تابه دو طرفه یک میلیون و 400 هزار تومان است. تابه دو طرفه عروس در سایز 32 و از جنس بدنه آلومینیوم و روکش گرانیت طراحی شده است. روکش گرانیتی بکار رفته در این تابه مانع از چسبندگی غذا به سطح آن خواهد شد و شست‌وشو آسانی را به همراه خواهد داشت. با استفاده از این تابه می‌توان انواع کوکو سبزی، کوکو سیب‌زمینی، پیتزا ماکارانی و انواع متنوعی از غذاها را با کمترین میزان روغن مصرفی فراهم آورد.

4- تابه رژیمی دو طرفه تکنو مدل ونوس سایز 32

قیمت تابه دو طرفه تکنو یک میلیون و 500 هزار تومان است. دسته این محصول از جنس باکالیت نسوز بوده که در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و مانع از داغ شدن دسته تابه خواهد شد. این محصول از صفحات ساده و گریل تشکیل شده است که می‌توان به وسیله آن انواع سبزیجات، گوشت، همبرگر و مرغ را گریل کرد. همچنین، صفحات تابه قابلیت جداشوندگی دارند و می‌توان از آنها به صورت جداگانه بهره برد. این تابه رژیمی دارای کفی پخش حرارت بوده که قادر است حرارت و گرما را در مواد غذایی به صورت یکنواخت و یکپارچه پخش کند و سبب مغز پخت شدن و پخت کامل غذا شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دسینی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز