پرفروش ترین تلویزیون هوشمند سونی + قیمت

لست سکند

پس از دو شرکت سامسونگ و ال‌جی، برند ژاپنی سونی از جمله شرکت‌های پیشتاز در عرصه تولید تلویزیون به‌شمار می‌رود. برند سونی همواره با استفاده از تکنولوژی‌های نوین دنیا به تولید بهترین تلویزیون‌های هوشمند ال‌ای‌دی می‌پردازد و از اعتبار جهانی برخوردار است. برند سونی در سال 2022 و 2023 با تولید تلویزیون‌های گیمینگ و معمولی بار دیگر قدرت خود را در عرصه تولید لوازم خانگی صوتی و تصویری به رخ کشید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین تلویزیون هوشمند سونی را معرفی می‌کند.

1- تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 55X75K

قیمت این تلویزیون 55 اینچی در لحظه تهیه گزارش 34 میلیون و 400 هزار تومان است. برند سونی از مدل 55X75K خود در سال 2022 رونمایی کرد. این مدل به‌دلیل برخورداری از قابلیت‌های نرم‌افزاری و کیفیت بی‌نظیر صدا و تصویر، یکی از بهترین مدل‌های این برند ژاپنی محسوب می‌شود. این محصول به سیستم صوتی با قدرت 20 وات مجهز شده است که صدا را با وضوح و قدرت بالا به گوش مخاطبان می‌رساند. سونی این مدل از تلویزیون‌های خود را به فناوری‌هایی همچون صدای دالبی و Voice Zoom مجهز کرده است.

امکان اتصال جداگانه سیستم صوتی جداگانه و بلندگوهای خارجی می‌تواند یک مزیت بزرگ برای طرفداران بازی و موسیقی باشد. سیستم عامل تعریف شده بر روی این تلویزیون اندروید بوده که می‌توان به وسیله آن انواع برنامه‌های مورد نیاز و بازی‌های دلخواه را بر روی 16 گیگابایت حافظه داخلی دستگاه نصب کرد. همچنین، این تلویزیون از گوشی‌های آیفون با سیستم عامل ios نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به راحتی گوشی اندروید یا آیفون خود را به آن متصل کنید و محتوای آن را بر روی تلویزیون به نمایش بگذارید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل براویا KD-55X80K

قیمت این تلویزیون 55 اینچی 43 میلیون تومان است. با استفاده از فناوری Voice Search یا جست‌وجوی صوتی می‌توان در کمترین زمان ممکن هر چیزی را با استفاده از صوت و بدون نیاز به تایپ جست‌وجو کرد. کاربران ios در اتصال به بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند با مشکل رو‌به‌رو هستند و نمی‌توانند تلفن همراه خود را به آن متصل کنند. شرکت سونی با استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون Apple AirPlay و Apple Homekit این مشکل را برطرف ساخته و کاربران می‌توانند به آسانی گوشی هوشمند خود را به تلویزیون‌های این برند متصل کنند و محتوای گوشی خود را به نمایش بگذارند.

این محصول به سیستم عامل گوگل تی‎‌وی مجهز شده است که کاربرد آن مشابه با اندروید تی‌وی بوده و می‌توان به وسیله آن به دانلود اپلیکیشن‌های مورد نظر، دانلود سریال و تماشای آنلاین آنها پرداخت. با استفاده از این قابلیت می‌توان به راحتی بیش از 700 هزار فیلم و برنامه دانلود کرد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به وجود سنسور روشنایی Light Sensor اشاره کرد، این سنسور روشنایی صفحه نمایش را به نسبت نور اطراف تنظیم می‌کند. بنابراین، این قابلیت برای افرادی که هنگام شب به تماشا فیلم و سریال می‌پردازند، بسیار مناسب بوده و به چشم‌های آنها آسیبی نمی‌رساند.

3- تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 65X75K

قیمت این تلویزیون 65 اینچی 43 میلیون و 600 هزار تومان است. برند سونی برای مدل 65X75K خود از آخرین نسخه فرمت‌های تصویری HDR10 HGL استفاده کرده است که تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا و با تمامی جزئیات پخش خواهد کرد. فناوری Live Color Technology بکار رفته در این محصول ضمن افزایش کیفیت پخش رنگ‌ها، تصاویر را به صورت کاملا زنده و پویا به نمایش خواهد گذاشت. این محصول به تکنولوژی دستیار صوتی گوگل مجهز شده است. این قابلیت همچون مغز انسان، فرمان‌های صوتی را دریافت و اجرا می‌کند. بدین ترتیب، با استفاده از این قابلیت می‌توان بدون نیاز به تایپ کردن محتوای مورد نظر خود را در فضای مرورگر جست‌وجو کنید.

با استفاده از سیستم عامل اندروید و گوگل تی‌وی موجود بر روی این دستگاه می‌توان انواع شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را بر روی حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن نصب کرد. همچنین، امکان اتصال با سیستم عامل ios  نیز برای این محصول فراهم شده است و کاربران می‌توانند گوشی‌های آیفون خود را جهت به اشتراک گذاری محتوای آن به تلویزیون متصل کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سونی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز