پرفروش ترین دستگاه لیزر خانگی برای رفع موهای زائد + قیمت

پوست زیبا-کاماپرس
لست سکند

اولین بار در سال 1960 تئودور میمن دستگاه لیزر مو را ابداع کرد. این دستگاه که در اصل برای از بین بردن فولیکول مو به کار می‌رود، اوایل تنها در کاهش حجم مو موثر بود و قدرت حذف کلی آن را نداشت. بااین حال، به تدریج دستگاه‌های باکیفیت‌تر ساخته شد؛ تا جاییکه امروز یکی از موثرترین روش‌ها برای حذف و از بین بردن موهای زائد، استفاده از دستگاه لیزر است. انواع مختلف این دستگاه در تنوع بالا ساخته شده که یکی از کاربردی‌ترین مدل‌ها، دستگاه  لیزر خانگی به شمار می‌رود.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ریحا پرفروش‌ترین دستگاه‌ لیزر خانگی برای رفع موهای زائد را معرفی می‌کند.

دستگاه لیزر موی سیلک اکسپرت بروان؛ پرو 5 پی ال 5267

این محصول که در زمان تهیه این گزارش با قیمت 37 میلیون تومان به فروش می‌رسد، ساخت کشور آلمان است. استفاده از این دستگاه می‌تواند تا 6 ماه از رویش مجدد مو پیشگیری کند. این محصول تنها در طول 4 هفته به طور قابل توجهی باعث کاهش مو می‌شود. این فناوری با رنگ پوست سازگار بوده و تا 125 فلاش در دقیقه می‌توان آن را استفاده کرد. لیزر خانگی براون امکان کاهش شدت نور برای مناطق ظریف‌تر را داشته و سری آن برای مناطق مختلف بدن متفاوت است. این دستگاه در  لیست پرفروش ترین دستگاه لیزر خانگی قراردارد.براون-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین دستگاه لیزر خانگی

دستگاه لیزر موی سیلک اکسپرت براون: پرو 5 پی ال 5387 قیمت این لیزر 67 میلیون تومان است و به مدت یک سال پوست شما را نرم نگه می‌دارد. این لیزر با رنگ پوست سازگار بوده و امکان تغییر شدت نور را نیز دارد. استفاده از این محصول با سرهای متعدد، استاندارد، دقیق و پهن بسیار آسان بوده و طول عمر حدودی آن 20 سال است. این محصول با 10 سطح شدت می‌تواند حتی جزئی‌ترین تغییرات رنگی در پوست را تشخیص داده و موهای زائد را به آرامی و با دقت از بین ببرد.

راز آسمان پایتخت

 

لیزر بدن مدل آی پی ال لوما سری 9000 بی آر آی 00 / 958 فیلیپس

این مدل که با قیمت 57 میلیون تومان فروخته می‌شود ساخت کشور هلند است و نوک هوشمند بدن، نوک صورت هوشمند و نوک زیر بغل هوشمند دارد. این محصول دارای برنامه هوشمند گوشی است و دوام بسیار زیادی دارد به طوری که می‌توانید تا بیش از 30 سال استفاده کنید. این دستگاه دارای کیسه لوکس همراه نیز بوده و می‌توانید بعد از استفاده آن را در کیسه قرار دهید.

 

لیزر بدن مدل آی پی ال لوما سری 7000 بی آر آی 00 / 921 فیلیپس

این محصول که کاربردی حرفه‌ای دارد با قیمت 40 میلیون تومان به فروش می‌رسد و تا یک سال پوست را صاف نگه می‌دارد. این دستگاه لیزر خانگی برای رفع موهای زائد تنها به دو جلسه استفاده در ماه نیاز دارد و از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش مراقبت می‌کند. این محصول که عمری 20 ساله دارد دارای سنسور رنگ پوست است و می‌توان شدت نور آن را تغییر داد.

 

لیزر بدن مدل آی پی ال لوما سری 8000 بی آر آی 00 / 945 فیلیپس

این لیزر با قیمت 48 میلیون تومان در بازار موجود است پوست را تا یک سال صاف نگه می‌دارد. این محصول که در آن از تکنولوژی SenselQ استفاده شده است و کارایی مناسبی دارد. این دستگاه با رنگ پوست سازگار است و از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش مراقبت می‌کند. اگر دستگاه فیلیپس مناسبی با طول عمر بیشتر می‌خواهید این دستگاه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این دستگاه هم در لیست پرفروش ترین دستگاه لیزر خانگی قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : براونریحافیلیپس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز