جدیدترین برس حرارتی برای حالت دهی بهتر مو کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برس حرارتی وسیله‌‌ای است که علاوه بر صاف یا فر کردن مو می‌تواند به خشک کردن و حالت دادن آن نیز کمک کند. این وسیله که برای موهای کوتاه نیز کاربرد بالایی دارد، جایگزین مناسبی برای سشوار یا اتوی مو به حساب می‌آید. سهولت کاربری و سرعت عملکرد بالاتر از دیگر مزایای کاربردی برس حرارتی به شمار می‌رود. این محصول همچنین آسیب کمتری به مو و پوست سر وارد کرده و حتی در برخی محصولات به ارتقای سلامت مو کمک می‌کند.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین برس‌های حرارتی برای حالت‌دهی بهتر موها را با جستجو در سایت رژاشاپ معرفی می‌کند.

برس حرارتی 8000 پرومکس

این برس حرارتی روکش سرامیکی دندانه‌داری دارد و دمای آن از 160 تا 210 درجه قابل تنظیم است. این محصول با وجود سیم 360 درجه و نمایشگر جزو محصولاتی است که خاصیتی آیونیک دارد. این مدل یکی از بهترین مدل‌های صاف کننده و نرم کننده مو است که برای شانه کردن، صاف کردن و لخت و شلاقی کردن موها قابل استفاده است. اگر فراموشکارید، می‌توانید با خرید این برس مطمئن شوید که به طور خودکار خاموش می‌شود.

 

۸۰۰۰ پرومکس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

برس حرارتی 4122PW پروویو

اگر آدم عجولی هستید یا وقت کمی دارید می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این برس حرارتی در کمترین زمان ممکن به حرارت بالا می‌رسد و دمای آن بین 160 تا 180 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است. این محصول کابل 5.2 متری دارد و بعد از یک ساعت به طور خودکار خاموش می‌شود. استفاده از این محصول با سیستم گرمایشی PTC بسیار آسان است و باعث صاف شدن موها می‌شود.

برس حرارتی-کاماپرس

برس حرارتی چندمنظوره مو ترمو استایل ولرا

این برس حرارتی می‌تواند موهای خشک را حالت دهد و سیستم گرمایشی قابل توجهی دارد که حرارت یکسانی در کل موها پخش می‌کند. این محصول که در سه حالت تنظیمی روشن، خاموش و چراغ چشمک زن کار می‌کند، پوشش سرامیکی تورمالین دارد و برس حرارتی آن با الیاف ویژه‌ای ساخته شده است. این برس برای افراد دارای موی خشکی، مناسب است و می‌تواند موها را فر کند. این محصول همچنین کیف نگهدارنده مقاوم در برابر حرارت دارد.

ولرا-برس حرارتی

برس حرارتی 951SK سورکر

این برس حرارتی نسبت به محصولات دیگر امکان تغییر دمایی بیشتری دارد و می‌توانید دمای آن را از 80 درجه تا 230 درجه تغییر دهید. این محصول کابل برقی چرخشی 360 درجه داشته و برس آن سرامیکی است. در این مدل دکمه‌های تنظیم دما و روشن و خاموش کردن روی دسته قرار دارند و LED روی آن برای نشان دادن میزان دما به کار می‌رود. با استفاده از این برس می‌توانید از پوست سر خود نیز محافظت کنید. عایق حرارتی موجود در آن باعث مراقبت از سر در برابر گرما می‌شود.

برس حرارتی سورکر-کاماپرس

انبرموج کراتین 4 کاره K4545 پرومکس

این محصول با لوله روکش سرامیک-کراتینی می‌تواند چهار سایز موج ایجاد کند و دمای آن 120 تا 210 درجه قابل تنظیم است. این انبرموج نمایشگر و سیم 360 درجه دارد، توان آن 85 وات است و از ویژگی‌های قابل توجه آن که برای مبتدی‌ها کمک کننده است، نوک عایق آن بوده که به تسهیل حالت دهی مو کمک می‌کند. این برس حرارتی همچنین باعث القای کراتین به مو می‌شود و آن را حالت‌دار می‌کند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز