پرفروش ترین جاروبرقی ۲ موتوره بازار کدام است؟ + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جاوربرقی ۲ موتوره که گاهی به آن‌ “جاروبرقی‌ چهارچرخه” نیز می‌گویند، ویژگی‌های خاصی دارد که آن‌ را از سایر مدل‌های جاروبرقی عادی متمایز می‌کند. همین ویژگی‌ها باعث شده تا امروزه افراد بیشتری خواهان خرید این نوع از جاروبرقی‌های قدرتمند باشند.

به گزارش کاماپرس، از اصلی‌ترین ویژگی جاروبرقی‌های ۲ موتوره می‌توان به حمل‌ راحت آن اشاره کرد، چراکه اکثر آنها دارای پایه چرخ‌دار هستند و می‌توان بدون زحمت آنها را به هر کجایی که می‌خواهیم، منتقل کنیم.

از دیگر مزایای این نوع از جاروبرقی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قدرت بیشتر: با داشتن ۲ موتور، این نوع جاروبرقی قدرت بیشتری برای حرکت و کارکرد دارد و این مزیت باعث می‌شود تا زباله‌های سنگین‌تر را بدون مشکل بردارد.

استقرار چهار چرخه: این مدل‌ها معمولاً دارای چهار چرخ هستند که هر کدام توسط یک موتور کنترل می‌شوند. این طراحی کمک می‌کند تا جاروبرقی در سطوح ناهموار و شیب‌دار نیز با استقرار بهتر و پایداری بیشتر حرکت کند.

راز آسمان پایتخت

عملکرد بهتر در فضاهای بسته: با توجه به توزیع وزن بر روی چهار چرخ، این جاروبرقی‌ها قابلیت عبور از فضاهای باریک را دارند؛ مانند راه‌پله‌ها و فضاهای محدود دیگر.

بیشتر بخوانید:

قابلیت حمل بار بیشتر: به دلیل قدرت بیشتر و توزیع وزن مناسب، جاروبرقی 2 موتوره قادر است بارهای سنگین‌تری را هم حمل کنند. این ویژگی آن‌ها را برای استفاده در محیط‌های صنعتی یا تجاری مناسب می‌کند.

سازگاری با سیستم‌های مرکزی: برخی از جاروبرقی‌‌های 2 موتوره به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا با سیستم‌های مرکزی خانه (مانند سیستم‌های تهویه مطبوع) سازگار باشند. بنابراین به صورت خودکار و بدون نیاز به اتصالات خارجی، به سیستم‌های موجود در ساختمان متصل می‌شوند.

تمامی این خصوصیات جاروبرقی‌های 2 موتوره را برای کاربرانی که به دنبال قدرت، پایداری و قابلیت‌های عملیاتی بالا هستند، دلخواه می‌کند.

جاروبرقی مرکزی- کاماپرس

قیمت جاروبرقی ۲ موتوره در بازار

به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌تر و ساختار پیچیده‌تر، قیمت این مدل‌های جاروبرقی معمولاً بالاتر از مدل‌های تک‌موتوره است.

جاروبرقی ۲ موتوره آسایش مدل سکوت: برند آسایش در ایران جزو پرفروش‌های جاروبرقی صنعتی است. از امکانات این مدل می‌توان به نمایشگر LCD، بدون نیاز به حمل، عدم نیاز به جابجایی خرطوم، قدرت مکش بالا، سیستم لرزشی جهت تمیزی فیلتر‌ها، مجهز به فیلترهای سه گانه قوی، کم‌صدا، عدم نیاز به تخلیه مستمر و تعویض کیسه و مکش استاندارد اشاره کرد. قیمت این مدل از جاروبرقی ۲۲ میلیون و ۹۸۰ هزارتومان است. گفتنی است که دستگاه اصلی این جاروبرقی خارج از خانه قرار می‌گیرد و کاربر تنها از خرطومی استفاده می‌کند.

دستگاه جاروبرقی ۲ موتوره 4400 وات برند KARO: از ویژگی‌های این محصول نیز می‌توان به توان مکش 4400W, 3600W, 4000W اشاره کرد. جنس بدنه آن فلزی است و ارتفاع آن حدود 75 سانتیمتر است. مخزن این جاروبرقی 50 لیتر است و فیلتر هوای آن 2 لایه کاغذی است. قیمت فعلی این دستگاه 16 میلیون تومان است.

جاروبرقی صنعتی ۲ موتوره آنا الکتروموتور AEG: این جاروبرقی 2 موتوره مدل ANA 52WD pro دارای نشان استاندارد ایران است و کاربرد استفاده در آب و خاک را دارد. این جاروبرقی قابلیت نصب چهار مدل فیلتر اعم از هپا، کارتریجی، پاکتی و کیسه‌ای را دارد و دارای ۱۸ ماه گارانتی و تضمین ۱۵ سال خدمات پس از فروش است. این مدل از جاروبرقی مرکزی در بازار حدود ۱۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی صنعتی دائم کار سه فاز 7 5 کیلووات مدل تورنادو کسری: قیمت این جاروبرقی ۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. این مدل هم دارای حجم مخزن ۸۰ لیتر است و گارانتی ۱۲ ماهه نیز دارد.

جاروبرقی تجاری ۲ موتوره پاندا کسری مدل K V402002: این مدل نسبت به دیگر مدل‌های موجود در بازار بسیار ارزان است. جاروبرقی مذکور ۵ میلیون و ۹۱۲ هزار تومان قیمت دارد و دارای امکاناتی همچون 15 ماه گارانتی شرکتی، مکش آب و خاک و مخزن ۸۰ لیتری است.

انتهای پیام

مرتبط با : آذین صنعتکسری
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز