پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ دیجی کالا

لست سکند

سامسونگ یکی از برندهای محبوب و پرفروش گوشی موبایل در بازار ایران محسوب می‌شود، چرا که این برند به تولید انواع گوشی‌های موبایل با کیفیت با ویژگی‌ها و آپشن‌های گوناگون در طیف قیمتی گوناگون و متناسب با هر بودجه‌ای می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از مدل‌های محبوب و پرفروش برند سامسونگ در دیجی کالا، در هفته‌های اخیر، مدل گوشی سامسونگ آ 12 (A12) نسخه ناچو، در گروه گوشی‌های میان رده سامسونگ است که دارای دو سیم کارت و ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی 3 میلیون و 859 هزارتومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

کاماپرس در ادامه این مطلب به معرفی این گوشی موبایل، و مشخصات فنی آن می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

سامسونگ A12 چه مشخصاتی دارد؟

گوشی موبایل گلگسی آ 12 سامسونگ، که برای اولین بار در نوامبر سال 2020 معرفی شد، دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 بوده و دو طرف گوشی با پلاستیک مات پوشیده شده که با توجه به این‌که مانع به جا ماندن اثر انگشت و لک بر روی گوشی می‌شود، یکی از مزایای این گوشی محسوب می‌شود.

صفحه نمایش سامسونگ آ 12

مدل آ 12 سامسونگ برخلاف سایر مدل‌های این گوشی که دارای صفحه نمایش اولد هستند، از صفحه نمایش ال سی دی با تراکم پیکسلی 270 و نرخ نوسازی 60 هرتز استفاده کرده که در مقایسه با قیمت اقتصادی آن، خوب به نظر می‌رسد. ضمن این‌که نمایشگر این گوشی دارای کیفیت اچ دی بوده به نسبت گوشی‌های گران قیمت‌تر بازار که دارای کیفیت فول اچ دی هستند، کمی کیفیت پایین‌تری دارد.

باتری و اسپیکر A12

سامسونگ در باتری گوشی آ 12 تا حد زیادی خوب عمل کرده، به طوری که این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپری با عمر 123 ساعت است. باتری این گوشی با استفاده از معمولی و شارژ کامل تا نزدیک یک روز و نصفی دوام داشته و با بهره‌گیری از شارژر 15 واتی تنها در سه ساعت تا 100 درصد شارژ می‌شود.

از نظر اسپیکر نیز، این گوشی دارای یک اسپیکر تکی است که صدای بسیار معمولی‌ای دارد، عملکرد اسپیکرهای گوشی A12 علی‌رغم میان رده و اقتصادی بودن این گوشی، تا حدی ناامید کننده است.

دوربین سامسونگ آ 12 چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی سامسونگ آ 12 نیز به مانند سایر گوشی‌های جدید سامسونگ، دارای 4 ماژول دوربین در پشت با دقت 48 مگاپیکسل در دوربین اصلی و فلش ال ای دی است. دوربین اول این گوشی از نوع واید با دقت 48 مگاپیکسل و دوربین دوم آن از نوع اولترا واید با دقت 5 مگاپیکسل است. ضمن این‌که دو دوربین دیگر آن، به ترتیب یک دوربین ماکرو و یک دوربین برای ایجاد عمق در تصاویر با دقت 2 مگاپیکسل است. همچنین این گوشی مجهز به یک دوربین سلفی با لنز واید و دقت 8 مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های سامسونگ A12 می‌توان به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج و پردازنده 64 بیتی اشاره کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز