5 مدل گاز صفحه ای پرفروش در بازار + قیمت

پرفروش‌ترین گاز صفحه ‌ای در بازار + قیمت دی ماه 1402 کاماپرس

امروزه اجاق گازهای صفحه‌ای در بیشتر منازل جایگزین گازهای ایستاده و توکار شده‌اند. مناسب بودن ابعاد این نوع از اجاق گازها و عدم نیاز به برش کابینت، از علل مهم افزایش فروش و کاربرد بالای این نوع گازها محسوب می‌شود.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سایت دیجی‌کالا به معرفی پرفروش‌ترین گاز صفحه‌‌ای در بازار همراه با قیمت می‌پردازد.

اجاق گاز رومیزی زرتوس مدل ZG3013

اجاق گاز رومیزی زرتوس در ابعاد 30 در 70 سانتی‌متری و در رنگ مشکی، تولید و با قیمت حدودا 2 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. ابعاد کوچک این گاز، آن را برای استفاده در آشپزخانه‌های کوچک و جمع‌وجور مناسب می‌کند.

اجاق گاز زرتوش دارای یک شعله کوچک، یک شعله بزرگ و یک پلوپز است و برای قابلمه‌های بزرگ مناسب نیست. ترموکوبل به‌کار رفته در مدل ZG3013 اجاق گاز زرتوش باعث شده تا نسبت به مدل‌های دیگر زرتوش، ایمن‌تر باشد. جنس شبکه این گاز از چدن بوده و کیفیت بدنه آن نیز قابل قبول است. طبق نظر کاربران شعله‌های مناسب این اجاق گاز که ظرف 3 ثانیه روشن می‌شود، از نقاط قوت آن به‌حساب می‌آید.

راز آسمان پایتخت

اجاق گاز رومیزی زرتوس مدل ZG3013 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-142

گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-142، در ابعاد ۸۶x۵۰x۵ و طول 86 سانتی‌متری با قیمت تقریبی 5 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. 5 شعله روی این گاز تعبیه شده که کیفیت خوب و مرغوبی دارند.

جنس صفحه GI-142، از شیشه‌های نشکن تولید شده که مقاوت و ضربه‌پذیری بالایی دارند. نکته منفی درباره جنس شیشه‌ای گاز، مشخص شدن لکه‌ها و چربی‌های روی آن است که البته می‌شود به‌سادگی آن را تمیز کرد. اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-142 صرفا در رنگ سفید عرضه می‌شود.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-142 کاماپرس

اجاق گاز صفحه ای آذرلوکس مدل G 1

گاز صفحه‌ای آذرلوکس با طول 88 و عرض ۸۸×۵۲ سانت با قیمت حدودا 3 میلیون و 270 هزار تومان عرضه می‌شود. نوع ولیوم این اجاق گاز باکالیت نسوز است و شعله پله پز در وسط گاز قرار دارد. رده مصرف انرژی آذرلوکس مدل G 1، B و منبع انرژی آن گاز شهری است. جنس صفحه این محصول شیشه نشکن 8 میل و مقاوم است و تا 700درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کند. این شیشه هم‌چنین ضدلک و ضدخش نیز می‌باشد.

اجاق گاز صفحه ای آذرلوکس مدل G 1 کاماپرس

اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-135 NP

اجاق گاز اخوان مدل GI-135 NP، در رنگ سفید و با قیمت تقریبی 5 میلیون و 900 هزار تومان عرضه می‌شود. این اجاق گاز صفحه‌ای دارای 5 شعله و رده مصرف انرژی A است. GI-135 NP با ابعاد ۷x۵۰x۸۶ و طول 86 سانت و نوع ولوم باکالیت تولید شده است.

پلاستیک فشرده به‌کار رفته در باکالیت‌ها، آن‌ها را در برابر حرارت و آب شدن در مواجهه با گرما، مقاوم می‌کند. هم‌چنین شیشه نشکن آن، ضد لک و ضد خش است که دغدغه تعویض شیشه گاز را رفع می‌کند.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-135 NP کاماپرس

اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-13 کد NP

گاز اخوان مدل GI-13 کد NP، با رده مصرف انرژی A و با قیمتی حدودا 5 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. رنگ این گاز استیل و هم‌رنگ جنس بدنه است. 5 شعله در این گاز تعبیه شده که سرشعله‌های جدید با کارایی بالا در آن‌ها به‌کار رفته است.

هم‌چنین در GI-13 کد NP برای جلوگیری از پخش شدن مواد غذایی روی شعله‌ها، لیدهای بزرگ‌تری درنظر گرفته شده است. شیشه اجاق گاز اخوان GI-13 سکوریت است که مقاومت زیادی در برابر حرارت تا 800 درجه سانتی‌گراد دارد.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-13 کد NP کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اخواندیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز