پرفروش ‌ترین کرم ضد آفتاب بی رنگ برای خانم ‌های جوان

ژیوار

انتخاب کرم ضدآفتابی مناسب که به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های خورشید محافظت کرده و در عین حال سبک باشد اهمیت زیادی دارد. استفاده از کرم ضدآفتاب بهترین راه محافظت از سلامت پوست بوده و عدم استفاده روزانه از این کرم باعث بروز پیری زودرس و بیماری‌هایی مانند سرطان پوست می‌شود. در این بین برند الارو با تولید فلوئید و کرم‌های ضدآفتاب‌ با بهترین مواد اولیه به خوبی از پوست در برابر آسیب‌های مختلف محافظت می‌کند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت الارو پرفروش‌ترین کرم ضد آفتاب بی رنگ را معرفی می‌کند.

نکات مهم هنگام خرید ضدآفتاب مناسب

مهم‌ترین نکته هنگام خرید ضدآفتاب مناسب توجه به میزان محافظت آن در برابر اشعه‌های خورشید است. SPF 30 برای استفاده روزمره و افرادی با پوست تیره مناسب بوده و SPF 50 برای زمان‌هایی که افراد زیاد در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع مختلف ضدآفتاب برای پوست‌های خشک، چرب و مختلط وجود دارد که افراد می‌بایست با توجه به نوع پوست خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. هم‌چنین ضدآفتاب‌‌ بافت‌های مختلفی نیز دارد. ترکیبات برخی ضدآفتاب‌ها به از بین بردن لک‌ها و روشن شدن پوست کمک می‌کند.

ضدآفتاب‌های سبک که روی پوست احساس سنگینی نکرده و منافذ پوست را باز نگه می‌دارد به دلیل کاهش بروز آکنه انتخاب مناسبی برای انواع پوست به خصوص پوست چرب هستند.

دریان سفر امید

1_کرم ضد آفتاب ضد لک اسپات سولوشن SPF 50 الارو

این ضد آفتاب بی‌رنگ در کنار محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید، لک‌های پوستی را کم کرده و به مرور زمان باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود. ترکیبات موجود در این کرم به روشن شدن پوست صورت کمک می‌کند. این کرم ضدآفتاب برای انواع پوست‌های خشک، چرب و آکنه‌ای مناسب است. کرم ضدآفتاب الارو به خوبی روی پوست قرار گرفته و بافت سبکی دارد. این کرم ضدآفتاب از ایجاد دوباره لک‌های پوستی جلوگیری کرده و به خوبی از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند.

2_فلویید ضد آفتاب فاقد چربی وت فورس SPF 50 الارو

این ضدآفتاب بی‌رنگ بافت بسیار سبکی داشته و مناسب پوست‌های چرب است. ترکیبات موجود در این کرم به هیدراته شدن پوست صورت کمک می‌کند. از ویژگی‌های این کرم ضدآفتاب می‌توان به ضدلک و ضد التهاب بودن آن اشاره کرد. این کرم به سرعت جذب پوست شده و مانع از سوختگی آن می‌شود. کرم ضدآفتاب الارو پوست را براق نکرده و رد چربی بر روی پوست باقی نمی‌گذارد.

3_کرم ضد آفتاب فیزیکال SPF 30 الارو

این کرم ضدآفتاب بافت بسیار سبکی داشته و برای پوست‌های حساس مناسب است. ترکیبات موجود در این کرم به احیا و روشن شدن پوست کمک می‌کند. این کرم بی‌رنگ بوده و به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. با استفاده از این کرم می‌توان مطمئن بود که هیچ‌گونه برق یا ردی بر روی پوست باقی نمی‌ماند. این کرم 50 میلی لیتری مناسب استفاده روزانه بوده و خواص ضدالتهابی دارد.

4_کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF 50 الارو

این کرم ضدآفتاب انتخاب مناسبی برای پوست‌های چرب و حساس است. ترکیبات موجود در این کرم به متعادل سازی ترشح سبوم کمک کرده و از بروز مکرر آکنه جوگیری می‌کند. این کرم ضدآفتاب به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. کرم ضدافتاب الارو بافت بسیار سبکی داشته و در برابر آب مقاومت دارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ضدتعریق و ضدحساسیت بودن آن اشاره کرد.

5_کرم ضد آفتاب مینرال SPF 30 الارو

ضد آفتاب مینرال الارو انتخاب مناسبی برای پوست‌های حساس است. هم‌چنین این کرم به دلیل نداشتن هیچ‌گونه رایحه و اسانس و استفاده از رنگدانه‌های طبیعی مناسب خانم‌های باردار است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ضد التهاب و ضد لک بودن آن اشاره کرد. این کرم بی‌رنگ کاور بالایی داشته و از پوست در برابر اشعه‌های ‌UV محافظت می‌کند. این کرم ضدآب ماندگاری بالایی داشته و برای استفاده روزمره مناسب است.

خرید ضدآفتاب بی رنگ الارو

تمامی محصولات مراقبت از پوست و مو الارو کیفیت بالایی داشته و با بهترین مواد اولیه تولید می‌شود. هم‌چنین برند الارو نامی آشنا در تولید ضدآفتاب‌هایی با کیفیت و اثربخشی بالاست. الارو ضدآفتاب‌های متنوعی برای انواع پوست و با توجه به نیاز روزانه افراد تولید می‌کند. این برند مراکز رسمی متعددی در سرتاسر کشور دارد و افراد می‌توانند با اطمینان از اصالت محصول کالای موردنیاز خود را از این مراکز تهیه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : الارو
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز