پرطرفدارترین بیسکویت و کلوچه در بازار

بیسکویت و کلوچه یکی از محبوب‌ترین دسرها در سراسر جهان محسوب می‌شوند. بسیاری از افراد عادت به سرو کیک و کلوچه به همراه نوشیدنی دارند. این دسر با داشتن ماندگاری نسبتا زیاد انتخاب‌ مناسبی برای صبحانه یا میان وعده محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس و به نقل از بنیس انواع کلوچه‌ها و بیسکویت‌های پرطرفدار معرفی می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بیسکویت پتی بور دو رنگ

بیسکویت پتی بور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرو کردن به همراه نوشیدنی است و همه افراد حداقل یک بار آن را امتحان کرده‌اند. پتی بور وانیلی شکلاتی، دو طعم را در کنار هم قرار داده است. از این محصول برای تهیه انواع دسر مثل تیرامیسو و کیک‌های یخچالی می‌توان استفاده کرد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

بیسکویت پذیرایی ماتریکس

بیسکویت‌ها در یک جعبه محکم چیده شده‌اند و برای استفاده در مراسم مهمانی و عصرانه مناسب است. این بیسکویت دارای سه طعم پرتغالی، شکلات تلخ و وانیلی است و هر طعم کرم‌دار است. بیسکوییت ماتریکس برای سرو کردن به همراه چای انتخاب خوبی است.

بیسکویت کرمی

قرار گرفتن لایه کرمی شیرین بین بیسکویت طعم آن را بهتر و دلنشین‌تر می‌کند. این بیسکوییت‌ها به دلیل داشتن ماندگاری بالا انتخاب مناسبی برای سفر محسوب می‌شوند. از این بیسکوییت برای تهیه‌ی دسر نیز استفاده می‌شود.

کلوچه گردویی و خرمایی چیکا

کلوچه یکی از خوشمزه‌ترین میان‌ وعده‌ها است که هر فرهنگ و اقلیم کلوچه مخصوص به خود را دارد. کلوچه خرمایی و گردویی بنیس از محصولات محبوبی هستند که طعم اصیل مخصوص به خود را دارند. این محصول را به دلیل ارزش غذایی می‌توان به عنوان یک میان وعده و یا حتی وعده کامل در نظر گرفت.

کلوچه خرمایی گردویی مخصوص

این نوع از کلوچه‌ها از قدیمی‌ترین خوراکی‌ها هستند. به نظر می‎رسد که اولین کلوچه‌ها در سیستان و بلوچستان تهیه شده باشند. کلوچه خرمایی گردویی مخصوص بنیس در طرح گل هشت پر عرضه می‌شود که نشان‌دهنده طعم سنتی و اصالت این محصول است.

درباره‌ بنیان‌گذار کارخانه بنیس

بیوک رسولوی از دوران نوجوانی و جوانی در کنار پدر خود، فنون تولید کیک و کلوچه را آموخت. پس از آن بیوک رسولوی با واردات دستگاه‌های صنعتی تولید کیک، به راه‌اندزای و توسعه کارخانه درنا و نیلو کمک کرد. در سال 1384 کارخانه کیک و کلوچه بنیس، به روستای بنیس منتقل شد. هدف از این اقدام بسترسازی برای مهاجرت معکوس و جذب نیروی کار جوان بود.

در حال حاضر در کارخانه بنیس، دو هزار نفربه صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند. کارخانه بنیس علاوه بر کیک و کلوچه، ویفر، بیسکوییت، شکلات و کاپ کیک تولید می‌کند. در حال حاضر بیوک رسولوی به عنوان بنیان‌گذارمجموعه صنعتی ناربن که دارای زیر مجموعه‌های مختلف است، مشغول به فعالیت است.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : بنیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز