معرفی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی عسل

فروشگاه‌های اینترنتی عسل با حذف واسطه و امکان ارسال محصولات به سراسر کشور تهیه عسل طبیعی و ارگانیک را برای خریداران راحت تر کرده‌اند. مصرف‌کنندگان می‌توانند به طور مستقیم عسل را بر اساس مشخصات و ویژگی‌های نیازشان از زنبورداران خریداری کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین فروشگه‌های اینترنتی عسل می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

دهچی

دهچی در زمینه فروش عسل‌های طبیعی شناسنامه‌دار فعالیت می‌کند. هر یک از محصولات تولیدی این مجموعه با توجه به تکنیک زنبوردار و محدوده‌ جغرافیایی مزرعه دارای شناسنامه هستند. برگه‌ رسمی آزمایش مورد تایید سازمان دامپزشکی به همراه محصولات برای مشتریان ارسال می‌شود.

عسل‌های دهچی به صورت گرماندیده و خام تهیه می‎شوند تا خواص دارویی آن از بین نرود. عسل‌های دهچی در ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی می‌شوند و با پوشش پارچه‌ای محافظت می‌شوند. هزینه ارسال برای محصولات 15 هزار تومان است. با این حال سفارش‌های بالای 200 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آهوتا

آهوتا یک مجموعه زنبورداری با بیش از 15 سال سابقه است که مرکز آن در شیروان خراسان شمالی است. فروشگاه اینترنتی آهوتا از سال 1395 تاسیس شد و اقدام به عرضه عسل کرد. آهوتا دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال است. همه‌ی سفارش‌ها با برگه‌ آزمایش ارسال می‌شود.

زنبورداران پس از اتمام شهد موجود در یک منطقه، زنبورها را جا به جا می‌کنند تا از شهد گل و گیاه موجود در منطقه جدید استفاده کنند. عسل‌های تولیدی این مجموعه کاملا ارگانیک و خام هستند و حرارت نمی‌بینند. در صورتی که محصولات ارسالی طبیعی نباشد، آهوتا ضمانت واریز دو برابر هزینه پرداخت‌شده به مشتری را می‌دهد.

آقای عسل

فروشگاه اینترنتی آقای عسل از طریق همکاری با زنبورداران مختلف در سرتاسر کشور، اقدام به فروش عسل طبیعی کرده است. مرکز اصلی آقای این مجموعه در قم واقع شده است. آقای عسل دارای نماد اعتماد و پروانه بهداشتی ساخت است و با بخش تحقیقات علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی همکاری می‌کند.

همه‌ عسل‌های تولیدی در این مجموعه طبیعی هستند و زنبورها فقط از شهد گیاه تغذیه می‌کنند. تفاوت محصولات ارگانیک و غیرارگانیک آقای عسل در استفاده از داروهای ارگانیک و مدیریت بهتر کلونی‌ها است. در بخش مجله‌ علمی، تمامی انواع عسل به همراه خواص آن‌ها معرفی شده‌اند و مشتریان با بررسی مشخصات هر عسل می‌توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

روستایی

فروشگاه اینترنتی روستایی عسل طبیعی عرضه می‌کند؛ به این معنی که نه ارگانیک است و نه وحشی. با توجه به افزایش تقاضای عسل وحشی در طی سال‌های اخیر، نسل زنبور وحشی رو به انقراض است. در نتیجه روستایی عسل طبیعی کندودارانی را عرضه می‌کند که طبیعی بودن آن در آزمایشگاه تایید شده باشد.

در بخش بلاگ سایت روستایی،  مقاله‌های علمی در مورد عسل طبیعی و راه‌های تشخیص آن و اصلاح باورهای نادرست درباره عسل به اشتراک گذاشته شده است. در سایت امکان تخفیف خرید گروهی برای مشتریان وجود دارد؛ به این صورت که با انتخاب چهار محصول، 40 هزار تومن تخفیف اعمال می‌شود.

دکتر هانی

زنبورداری دکتر هانی از سال 1370 در زمینه تولید فرآورده‌های زنبور عسل شروع به فعالیت کرد. در سال 1394 فعالیت این مجموعه توسعه یافت. دکتر هانی در منطقه خراسان شمالی، کوه‌های شاه جهان و گلیل، سنجر بیگ و پتلگاه است و زنبورها به صورت چرخشی زنبورها را در این مناطق جابه‌جا می‌کنند.

در زنبورداری دکتر هانی شش نفر به صورت مستقیم و 12 نفر به صورت غیرمستقیم در زمینه‌ نگهبانی از زنبورستان، نگه‌داری کلونی‌ها، بسته‌بندی و ارسال  محصولات فعالیت می‌کنند. سفارش‌های افراد بین 24 تا 72 ساعت به دست مشتری می‌رسد. فاکتور کالاهای خریداری شده در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

 

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : آقای عسلآهوتادکترهانیدهچیروستایی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز