پردرآمدترین صرافی رمز ارزی کدام است؟

ژیوار

صرافی‌های رمزارزی زیادی در سراسر جهان به شکل آنلاین و حضوری به مشتریان ارزهای دیجیتال خدمات ارائه می‌دهند، اما برخی از آن‌ها محبوبیت بیشتری در بین مردم کسب کرده و درآمد زیادی را از طریق ارائه خدمات به دست آورده‌اند. رابینهود یکی از این صرافی‌ها است که درآمد سه ماهه دوم آن بالغ بر 682 میلیون دلار اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، پلتفرم معاملاتی رمزارزی رابینهود در گزارشی درآمد خود را طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی ارائه داد. طبق این گزارش، درآمد بخش ارزهای دیجیتال این پلتفرم بالغ بر 161 درصد رشد داشته و در محدوده 81 میلیون دلاری قرار دارد. جمعا درآمد این مجموعه در سوم ماهه دوم 682 میلیون دلار است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 40 درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید:

این شرکت از لحاظ ارزش دارایی‌ها نیز رشد قابل توجهی داشته و توانسته در این مورد نیز رکوردشکنی داشته باشد. ارزش دارایی‌های این شرکت تقریبا در محدوده 139 میلیارد دلاری قرار دارد. طبق گزارش ارائه شده، ارزش دارایی‌های این شرکت تحت تاثیر افزایش ارزش سهام، ارزهای دیجیتال و همچنین خریدهای استراتژیک 57 درصد رشد داشته است.

دریان سفر امید

دلایل رشد درآمد و دارایی صرافی رمزارزی رابینهود چیست؟

به گفته مدیرعامل شرکت ولاد تنف، افزایش فعالیت در بخش رمزارزی یکی از دلایل اساسی رشد درآمد و ارزش دارایی این شرکت است. رشد 137 درصدی حجم معاملات به خوبی افزایش فعالیت‌ها را نشان می‌دهد.

تنف بیان کرده که شرکت رابینهود در ماه ژوئن صرافی بیت استمپ و در ماه جولای پلتفرم تحقیقاتی پلوتو کپیتال را خریداری کرده و این دو خرید به رشد سرمایه و درآمد آن کمک بزرگی کرده است. خرید صرافی و شرکت تحقیقاتی گفته شده، سرمایه‌گذاری‌های استراتژیکی برای رابینهود هستند که با چشم اندازهای آن کاملا مطابقت دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سرمایکسوالکس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز