پربازدیدترین پادکست ها در زمینه جرم و جنایت واقعی

پادکست-جنایی-کاماپرس
ژیوار

وقتی عبارت «براساس یک داستان واقعی» در قسمت اول یک فیلم یا یک کتاب نمایش داده می‌شود، آن را در میان مردم محبوب‌تر می‌کند. امروزه پادکست‌های جنایی همچون فیلم‌ها و کتاب‌های ژانر جنایی، مورد توجه و علاقه بسیاری از افراد در سنین مختلف قرار گرفته‌ است. در بین موضوعات مختلف پادکست‌های ایرانی، موضوعات جنایی معمولا مخاطبان بیشتری دارد و جزو پرطرفدارترین پادکست‌ها به شمار می‌رود.

بسیاری از افراد برای برطرف کردن حس کنجکاوی فطری خود و پاسخ به این سوال که به راستی جنایت از کجا آغاز می‌شود، موضوعات جنایی را بررسی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، محبوب‌ترین پادکست‌ها در زمینه جرم و جنایت را معرفی کرده است.

چرا پادکست ها محبوب و دوست داشتنی هستند؟

در مورد دلایل جذابیت پادکست­ها توضیحاتی در مقدمه ارائه شد، ولی به طور کلی می­توان موارد زیر را جزو مهم­ترین آنها به حساب آورد.

انجام همزمان چند کار در یک زمان: دلیل اساسی که پادکست‌ها را تا این حد محبوب و معروف کرده، آن است که پادکست‌ها ضمن صرفه‌جویی در وقت افراد، دانش و آگاهی برای آنان به همراه می‌آورند. اکثر مردم در منزل، حین قدم زدن، در مترو، ورزش کردن و در اتومبیل به پادکست‌ها گوش می‌دهند. این موضوع نشان می‌دهد که اغلب شنوندگان پادکست‌ها در حین گوش دادن به فایل صوتی، به طور همزمان در حال انجام چند کار هستند.

دریان سفر امید

سریالی بودن: دلایل محبوبیت پادکست‌ها به سریالی بودن آنها نیز مربوط می‌شود. بسیاری از پادکست‌های جنایی یا ژانر ترسناک در قالب چندین اپیزود مختلف، یک داستان واقعی را برای علاقه‌مندان روایت می‌کنند که این موضوع سبب اشتیاق بیشتر افراد برای دنبال کردن آن داستان می‌شود.

رایگان بودن: یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های پادکست‌های جنایی، رایگان بودن آنها است که افراد می‌توانند به سادگی آن را در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف ذخیره کنند و به سادگی به آنها گوش دهند.

پادکست-جنایی-کاماپرس

در پادکست های جنایی چه موضوعاتی بررسی می شود؟

حس کنجکاوی و ماجراجویی انسان‌ها سبب می‌شود که علاقه‌مند به کسب اطلاعات درباره موضوعات مختلف باشند. پرونده‌های واقعی جنایی، یکی از موضوعاتی است که روحیه پرسشگر افراد به آن علاقه زیادی دارد. روایت جنایات واقعی اتفاق افتاده در سراسر جهان و نتایج آن پرونده‌ها، طرح موضوعات جنایی و ایجاد معما در ذهن مخاطبان به منظور یافتن مظنونین و متهمان، حل پرونده‌های جنایی، روایت عجیب‌ترین و وحشتناک‌ترین سرقت‌های تاریخ، قتل‌های زنجیره‌ای و دلایل آن و روایت نمایشنامه‌های جنایی، از موضوعات مختلفی هستند که در پادکست‌های جنایی بررسی می‌شود.

محبوب‌ترین پادکست جنایی با «دادپویان»

موسسه حقوقی دادپویان، مسائل و پرونده‌های جنایی، کیفری و حقوقی مختلفی را که در طول حوزه کاری خود بررسی کرده است، برای مخاطبان روایت می‌کند. با شنیدن این پادکست‌ می‌توانید دید بهتری نسبت به مسائل کیفری و حقوقی داشته باشید و به خوبی به سوالات مطرح شده در ذهن خود پاسخ دهید. تمامی اپیزودها در این پادکست­ها واقعی بوده و یک هفته در میان در روزهای شنبه از طریق برنامه‌های مختلف همچون کست باکس Cast Box و اپلیکیشن دادپویان منتشر می‌شود.

موسسه حقوقی دادپویان از جمعی از وکلای حقوقی مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلف از قبیل ملکی، حقوقی، خانوادگی، کیفری، قرارداد، مالی، تجاری و نظایر آن تشکیل شده است. این موسسه با برخورداری از دانش و تجربه کارشناسان متبحر دادگستری به صورت آنلاین، تصویری، تلفنی و حضوری به افراد مشاوره ارائه می‌دهد و صفر تا صد حل پرونده آنان را بر عهده می‌گیرد.

علاقه­‌مندان به شنیدن جدیدترین پادکست های جنایی ایرانی می‌توانند به وبسایت این پادکست به آدرس /https://legalpodcasts.vip مراجعه کنند یا با شماره تلفن 021-91307831 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه حقوقی دادپویان
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز