پراید 120 میلیونی بی طرفدار و پراید 140 میلیونی پرفروش و پرطرفدار!

قیمت پراید در 14 مهر 1400
لست سکند

یک مقام مسئول اقتصادی با اشاره به بی طرفدار بودن پراید به قیمت 120 میلیون در کشور عراق گفته است؛ خودروی بهتر با قیمت کمتر در این کشور وجود دارد. نکته جالب توجه این که در ایران خودروی پراید به قیمت 140 میلیون همچنان پرتقاضا و پرفروش است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

به گزارش کاماپرس، هر روز برگ تازه ای از عقب ماندگی صنعت خودروی ایران مطرح می شود که پرسش های فراوانی در برابر این صنعت قدیمی اما ناکارآمد ایجاد می کند. زمانی عبدالناصر همتی در برابر خواست خودروسازان و وزارت صنعت مبنی بر کمک مالی و امهال بدهی های خودروسازان اظهار کرده بود صنعت خودروسازی ایران فَشَل است!

این اظهارات او با واکنش تند طرفداران با نفوذ صنعت خودروسازی مواجه شد اما واقعیت هایی که هر از چندی توسط برخی مسئولان درباره محصولات خودروسازان کشور بیان می شود، حقایق این صنعت و عقب ماندگی آن را به وضوح نشان می دهد.

خبرهای مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در تازه ترین اظهارات اینچنینی، رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفته است؛ اگر ما بخواهیم خودرو را به قیمت بازار داخلی به عراق بفروشیم مشتری نخواهد داشت، مثلا پراید ۱۲۰ میلیون تومانی در آنجا خریدار نخواهد داشت چراکه جنس بهتر، با مصرف بنزین کمتر و قیمت کمتر وجود دارد.

این اظهارات را در برابر وضعیت پراید در ایران قرار دهید که این خودرو با وجود کیفیت نازل همچنان به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات خودروسازان مطرح است و این روزها برای خرید مدل های معمولی آن باید 138 تا 140 میلیون تومان و برای پراید هاچ بک حدود 153 میلیون تومان پرداخت کرد.

این درحالیست که پرایدهای صفر کیلومتر موجود در بازار همه در سال گذشته تولید شده اند و این خودرو دیگر از خط تولید خداحافظی کرده است اما مردم همچنان به دلیل نبود خودروی مناسب جایگزین با قیمت مناسب ناچار به خریداری این خودرو هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “پراید 120 میلیونی بی طرفدار و پراید 140 میلیونی پرفروش و پرطرفدار!

  1. ناامید گفته:

    توی عراق حق دارن ناز کنن و این لگنهای مارو نخرن چون هزار نوع ماشین فوق کیفیت و باکلاس مثل تویوتا و هیوندا و دادج و فورد و زهرمار هست که با بهترین قیمت میتونن سوار شن دیگه مرض ندارن که لگن سوار شن ولی ما ایرانی بدبخت چی، مجبوریم مجبور میفهمی؟

    • س.ق گفته:

      متاسفم برای مردمی ، که میرن کارخانه ثبت نام میکنن که با قیمت پایین بخرن ، و با قیمت بالا به همسایه شون بفروشند ،

  2. hhhhhj گفته:

    خاک بر سر مردم تابع ظلم
    پراید ۲۰ میلیون باید باشد
    تماما کار دلالهاست
    خدا نابودتون کنه
    مردم نخرید نخرید نخرید
    ۱۲۰ میلیون پول چهار تا پراید باید باشه

  3. علی گفته:

    شایع عراق کل ماشین وارداتی ایران رو برگشت کرده حالا بیاد بخره اینم ۱۲۰ میلیون شایع هست گوش نکنید پراید تو کشور عراق ۴۵۰۰ هست ارزش پول ایران سقوط کرده این مردم هستن بدبختی میکشن برا خرید پراید

  4. مهدی گفته:

    واردات خودرو و لوازم خانگی بزودی آزاد میشه دولت فقط داره به کسایی که با دلار گرون انواع جنسهارو وارد کردن فرصت میده که کارخونه ها و کار آفرینا آسیب نبیننو نابود نشن و احتمالا شب عید واردات همه چیز آزاد میشه

  5. علی شوشتری گفته:

    اگه تو ایران هم مثل عراق اختیار باشه هیج کدام از فرقوناتون به فروش نمیره ولی حیف که اجباره

  6. ناشناس گفته:

    هرچند که دارید لحظه به لحظه به ریشمون می‌خندید لی الهی که خدا ریشه کنتون کنه فقط همین وبس.

  7. محسن گفته:

    از ماست که بر ماست تا ۲ سال پیش شد ۲۰میلیون اونم با قسط کسی نخرید چون قبل اون ۱۴ بود وقبل تر از اون یعنی سال ۹۰ قیمتش ۷۲۰۰ بود حالا برای سود ورانت بازی دم از ۱۴۰ میزنن جوانی ما که حرام شد ورفت

  8. علی گفته:

    خدا لعنتتون کنه جوانی ما که به فنا رفت من ۳۰ سالم هست ۱۰ سال هست که گواهی نامه گرفتم ولی هنوز نتونستم یک پرایدی که عراق بهش ناز میکنه بخرم و سوار بشم

  9. امید گفته:

    مملکتی ک اون بالا بالاییش خراب باشه، همه چیش خراب میشه
    هنوز روزایه خوبمونه، باوضعیکه اینا درسکردن، برسه روزی ک پراید ۲۰۰میلیونم رد کرده باشه، خدا ریشه تونو بکنه اینشاا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز