پراید هاچ بک و پراید 131 در اولین هفته سال 1400 چند؟

لست سکند

گزارش های میدانی از بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت پراید هاچ بک و پراید 131 در اولین هفته سال جدید با اندکی افزایش مواجه شده است.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو بر اساس اظهارات فعالان این بازار در هفته اول بهار با کمترین افت و خیز قیمت به کار خود ادامه داد با این حال قیمت برخی خودروها با افزایش مواجه شد و زنگ گرانی در این بازار به صدا درآمد.

پراید 111 یا همان پراید هاچ بک خودرویی بود که در آخرین روزهای سال 99 به قیمت 122 میلیون تومان فروخته می شد اما در هفته اول نوروز این خودرو با 4 میلیون تومان افزایش به قیمت 126 میلیون تومان رسید.

بر اساس اظهارات فعالان بازار، پراید معمولی یا همان پراید 131 هم در هفته اول سال جدید با افزایش 3 میلیونی مواجه شده و به قیمت 108 میلیون تومان رسیده است. با این که این قیمت ها در معاملات کم تعداد روزهای تعطیل رسمی اول نوروز ثبت شده اما آنچه در بازار خودرو می گذرد نشان از کاهش قیمت در روزهای آتی ندارد و بعید است تا پایان هفته دوم نوروز نیز شاهد نوسان نزولی و کاهش قیمت در این دو خودرو باشیم.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ثبات قیمت تیبا صندوق دار و افزایش قیمت پژو 206 تیپ 2

تیبا صندوق دار بعد از پراید ارزان ترین خودرو بازار است و قیمت این خودرو در بازار هفته اول نوروز بدون تغییر بوده است. البته باید متذکر شد قیمت 118 میلیونی تیبا صندوق دار هم در هفته منتهی به نوروز به ثبت رسید و در هفته های قبل تر، این خودرو به قیمت 115 میلیون تومان قابل خریداری بود.

پژو 206 تیپ 2 خودروی پرتیراژ دیگری بوده است که در هفته اول نوروز با اندکی افزایش قیمت مواجه شده و از 185 میلیون به 188 میلیون تومان رسیده است. تیپ دیگر خودرو 206 یعنی تیپ 5 که از قرار معلوم در سال 1400 دیگر شاهد تولید آن نخواهیم بود در بازار هفته اول بهار امسال به قیمت 247 میلیون تومان به فروش می رسد که تقریبا با هفته آخر سال 99 یکسان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز