قیمت پراید تا سقوط بعدی 115 میلیون تومان!

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت های خودروهای داخلی همزمان با کاهش ارز کاهشی شده است، در یک هفته گذشته انواع مدل مختلف پراید با کاهش 4 تا 5 میلیون تومانی در بازار آزاد روبه رو شدند، هر چند دلالان سعی در بالا نگه داشتن قیمت پراید داشتند اما روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و در نتیجه آن کاهش قیمت ارز باعث شد تا قیمت ها کاهش پیدا کند.

به گزارش کاما پرس، این افت قیمت ها در حالی است که نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو هفته گذشته تاکید کرده بود که تصمیم شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو موجب کاهش نرخ کارخانه و حاشیه بازار شده و ریسک خرید را در این بازار کاهش می‌دهد
او همچنین به کاهش نرخ دلار و تاثیرگذاری آن بر قیمت خودرو اشاره کرد و گفت : اگر این روند کاهش در ماه‌های آتی هم ادامه داشته باشد می‌توان امیدوار بود که قیمت‌ها به تدریج در روندی نزولی به قیمت‌های واقعی نزدیک شود.

قیمت پراید؛ فعلا 115 میلیون تومان

از جمله خودروهایی که در روزهای گذشته شاهد افت قیمت در آن شده ایم می توان به انواع مدل‌های خودرو پراید اشاره کرد. به طوری که قیمت پراید ۱۱۱ از ۱۴۰ میلیون تومان در ابتدای هفته قبل در اواسط هفته به ۱۳۶ میلیون تومان رسید و در حال حاضر این خودرو ۱۳۳ میلیون تومان قیمت دارد و یا مدل ۱۳۱ این خودرو نیز در حالی که در ابتدای هفته ۱۱۹ میلیون تومان قیمت داشت در اواسط هفته به قیمت ۱۱۷ میلیون تومان رسید و در حال حاضر این خودرو ۱۱۵ میلیون تومان قیمت دارد.

خودرو پراید ۱۳۲ که از سال 1398 دیگر تولید آن متوقف شده اکنون در بازار – مدل 98 – به قیمت 116 میلیون تومان خرید و فروش می شود. پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ نیز امروز  ۱۱۸ میلیون تومان خرید و فروش می شود. همچنین پراید وانت با آپشن های بیشتر یا همان سایپا 151 پلاس نیز در حال حاضر در بازار آزاد با قیمت 128 میلیون خرید و فروش می شود.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است این قیمت ها به دلیل احتمال سقوط نرخ ارز هر لحظه در معرض کاهش بیشتر هستند و معامله چندانی در بازار صورت نمی گیرد چرا که خریداران در انتظار کاهش قیمت به سر می برند و خرید انجام نمی دهند.

اخبار مهم روز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بازار خودرو ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “قیمت پراید تا سقوط بعدی 115 میلیون تومان!

  1. مهدی گفته:

    نهایت نهایت قیمت پراید تو بازار نباید بیشتراز 70میلیون باشه
    بیشترازاین پول برا همچین ماشینی دادن ظلم
    تو این مملکت قیمتها با افزایش نرخ دلار براحتی افزایش پیدا میکنه اما وقتی قیمت دلار معکوس میشه
    متاسفانه قیمت اجناس و خصوصا خودروها سخت پایین میاد
    بهترین کار نخریدن

  2. ممد گفته:

    پراید بیشتر از ۸ میلیون ارزش نداره وقتی باید از پایین اومدن قیمت پراید خوشحال باشیم که برسه به ۸ میلیون

  3. مهری گفته:

    باید همه ماشینها چه پژو چه پراید با یک درصد خاصی پایین بیان و ارزششون حفط بشه مثلا پراید بشه 60 تومن، پژو بشه 110 تومن!
    اینجوری وضعیت اقتصادی رو میشه خوب تلقی کرد

  4. پدرام گفته:

    بعضیا بلدن چرت بگن اقا شما 5سال پیش رو مقایسه کن پراید 15میلیون بود شد 150 باید همون 15بشه تا به قیمت واقعیش برگرده میتونیم بگیم بله مناسب شد

  5. مجتبی گفته:

    مثل اینکه شکم دلال ها و واسطه گیر ها و درصد گیرها سیر شده یه ذره به فکر این افتادن قیمت ماشین بیاد پایین.خدا لعنت کنه شورای رقابت هر کسی که ناعادلانه قیمت هارو بالا میبرند قشر ضعیف مرد ، قشر متوسط درحال مردنه.قشر پولدار پولدارتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز