پراید تا آخر سال ۶۰ میلیونی می‌شود

پیش بینی فعالان بازار خودرو از نزدیک شدن قیمت پراید به قیمت 60 تا 70 میلیون تا آخر سال خبر می دهد.

به گزارش کاماپرس، اگر با همین روند خوش بینی و کاهش نرخ ارز و کمرنگ شدن نقش دلال ها در بازار خودرو پیش برویم،  همچنین اتفاق خاصی در بحث سیاست و اقتصاد رخ ندهد که بازار را بهم بریزد، قیمت پراید در بازار آزاد به قیمت آن در کارخانه نزدیک خواهد شد.

حسن کریمی سنجری، کارشناس حوزه به گشترش نیوز گفت: پیش بینی می شود که تورم انتظاری کشور رو به پایین باشد چرا که تا حدودی خوش بینی به جامعه تزریق شده است.

بنابراین خریداران خودرو که متقاضی هستند دست نگه داشته اند. با توجه به بحث انتخابات آمریکا مزیت های سفته بازی در بازار خودرو کمتر شد. یکی از مواردی که افزایش قیمت ها در بازار خودرو دامن می زد همین موضوع بود. همه این موارد باعث شده که تقاضا از بازار خودرو خارج شود و دلالی و سفته بازی سودمند نباشد.

همه فروشنده خودرو شدند

آریاک سفر

وی ادامه داد: در گذشته افراد خودروها را نگه می داشتند تا با قیمت بالاتر بفروشند چرا که هم از یک طرف عرضه کم بود و از طرف دیگر تورم رو به افزایش بود. در نتیجه نگه داشتن خودرو سودآور بود و طبیعی است که قیمت کاهش پیدا کند. همه در حال حاضر بیشتر از این که خریدار خودرو باشند تبدیل به فروشنده شده اند.

قیمت ها تا پایان سال به کدام سمت می رود؟

شرایط اقتصادی و عمومی کشور آسیب پذیر بود و هر شایعه ای باعث ایجاد حباب در قیمت ها می شد. پیش بینی می کنم اگر اتفاقی منفی در سیاست نیفتد و انتقال قدرت در آمریکا راحت صورت گیرد حباب قیمت خودرو از بین می رود. بنابراین احتمال ریزش دوباره قیمت خودرو وجود دارد و حتی احتمال ایجاد حباب منفی در قیمت ها هست.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “پراید تا آخر سال ۶۰ میلیونی می‌شود

  1. مسعود گفته:

    دلار امروز افزایشی بود. پراید ۸۰ میلیونی را شتر در خواب بیند.مجلس طرح تعلیق همکاری هسته ای را تصویب کرد .این یعنی تقابل با خارج و افزایش مجدد قیمتها. برای خودتان داستان نبافید که اینجوری پیش یرود پراید ۹۰ میلیون میشود. نه خیر اگر همینجوری پیش رود پراید میشود۱۸۰ مبلیون

  2. محسن گفته:

    کارشناسان احمق ما تفکرشون اینه که فقط پراید قیمتش گرونه. وبقیه آبگرمکن ها قیمت و کیفیتشون عالیه مشکل کل مملکت ما فقط پراید

  3. شکیبا گفته:

    اگر انشالله با آمریکا و آقای بایدن مذاکره کنیم اوضاع اقتصادی ایران عالیییییی میشود اگر دلواپسان بگذارند

  4. علیرضا گفته:

    سلام
    وقتی قیمت پراید وانت اونم تحویل ۳ ماهه(اگه بدَن) ۹۱ میلیون تومنه! چجوری میشه ک پراید بشه ۷۰ تومن؟ کسی میتونه توضیح بده؟؟؟!

  5. حسن گفته:

    …بااین مملکت داریتون آهن پاره کیلویی چنده که انتظارکاهش قیمت دارید تاشب عید این بودپاداش مردمی که ۸سال جنگیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز