پدر آزاده نامداری زندگی نامه دخترش را می‌نویسد

لست سکند

پدر آزاده نامداری در مراسم تشییع پیکر دخترش اعلام کرد به زودی رنج زندگی دخترش را روایت می‌کند و کتاب زندگیش را می‌نویسد.

به گزارش کاماپرس، صبح امروز مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری با حضور خانواده او جمع زیادی از مردم در بهشت زهرا برگزار شد و پس از قرائت نماز بر پیکر او در قطعه هنرمندان در دل خاک آرام گرفت.

با اینکه خانواده نامداری از مردم خواسته بودند به دلیل شیوع بیماری کرونا در این مراسم شرکت نکنند اما عکسهایی که از مراسم تشییع او منتشر شده نشان می دهد ،‌جمع زیادی در این مراسم شرکت کرده اند.

گلایه پدر آزاده نامداری از شایعات فضای مجازی

پدر آزاده نامداری بعد از مراسم خاکسپاری دخترش از شایعاتی که درباره دلیل مرگ او در سایتها و کانالهای مجازی منتشر می شود گلایه کرد و گفت:
آزاده افسرده نبود. صحبتهایی که در فضای مجازی مطرح می شود روح آزاده را آزرده می کند. دخترم عاشق زندگی بود.دخترم اهل ناامیدی نبود و هیچ وقت مایوس نبود.

راز آسمان پایتخت

من معلم ادبیات هستم و اهل قلمم. قول می دهم زندگی دخترم را می نویسم و نمی گذارم حق او ضایع شود. دختر من دختر یک معلم بود. معلمها در زندگی اهل وفا و زندگی هستند. آزاده در عمر کوتاه ۳۵ ساله اش عاشق مردم بود لطفا شایعات فضای مجازی را باور نکنید. هر سوالی دارید از خودم بپرسید.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

پدر آزاده نامداری در ادامه سخنانش از همسر آزاده، سجاد عبادی هم تشکر کرد و گفت: از سجاد هم ممنونم. امیدوارم من و سجاد بتوانیم گندم دخترش را مثل آزاده بزرگ کنیم و تحویل جامعه بدهیم جامعه ای که امثال آزاده را نمی پذیرند.

نمی دانم جواب دخترت گندم را چه بدهم؟ اینجا آدرس جدید منزل آزاده است. دخترم مظلوم بود همیشه به فکر حال مردم بود. برای حال مردم عید را با گندم تبریک گفت. آزاده همیشه امید داشت.آزاده همیشه دغدغه کودکان را داشت.

پدر مرحومه آزاده نامداری بر سر پیکر دخترش اعلام کرد رنج زندگی دخترش را روایت می کند و کتاب زندگیش رامی نویسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز