دایی آزاده نامداری شایعه خودکشی را تکذیب کرد

لست سکند

دایی آزاده نامداری با انتشار پستی در اینستاگرام شایعه خودکشی این مجری سابق تلویزیون را تکذیب کرد.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته و بعد از تشریح پیکر آزاده نامداری اعلام شد احتمال خودکشی او با داروی اعصاب وجود دارد. البته شایعه خودکشی این مجری سابق تلویزیون از همان لحظه انتشار خبر درگذشت او منتشر شد.

حتی چند سایت و کانال تلگرامی از احتمال قتل او خبر دادند که در همان ساعات اولیه شایعه قتل از طرف پلیس و بازپرس کشیک تکذیب شد. با این اوصاف و یک روز بعد از اعلام دلیل مرگ آزاده نامداری که احتمال خودکشی در آن کم رنگ نیست، دکتر جمال اعتمادی روانپزشک دایی نامداری با انتشار پستی در اینستاگرام شایعه خودکشی را تکذیب کرده است.

اعتمادی در این پست اینستاگرامی نوشته: به صراحت اعلام می کنم مرگ ناگهانی خواهر زاده عزیزم که شخصیتی پر تحرک و فعال و توانمند بود، بواسطه قتل و خودکشی نبوده است. وجود یک یا دو برگ دارو اعصاب این روزها به لطف بعضی از بی کفایتی ها در خانه هر ایرانی است که خبرنگار غیر حرفه ای غیر مسئول این را هنوز نفهمیده است. اظهارات دور از انتظار جناب شهریاری قبل از نتیجه سم شناسی نسبتا عجولانه و غیر قابل قبول است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

 

او همچنین شایعه بارداری آزاده نامداری را هم تکذیب می کند: ضمنا ایشان باردار هم نبوده است. خجالت بکشید نامردان بی حیا. آخرین پست اینستاگرامی ایشان دلالت بر روحیه ای شاد وسرحال بوده که در پیام نوروزی به همراه دختر گلش گندم کاملا هویداست. ( این پست را همسر ایشان جناب دکتر عبادی شخصا ثبت کرده است) .

دایی آزاده نامداری در ادامه این پست اینستاگرامی به استرس و فشاری که نامداری به دلیل ممنوع التصویری تحمل کرده،‌اشاره می کند: ایشان در طول سالهای اخیر بعد از ممنوع التصویری اش در صدا و سیما که دلیل صدا و سیما پسند اما بسیار غیر منطقی دارد بسیار تحت فشار و استرس بوده که موجبات تحمل بار سنگین اجتماعی هم شده بود.

بعضی از به ظاهر ابر رسانه های داخلی و خارجی قتلگاه آدمیانی اند که تا مرز نبود حضور فیزیکی افراد هم رفتار جانکاه دارند که بماند. بگذریم یا نگذریم حالا دیگر آزاده وجود ندارد اگر چه تکرار نامش دیگر ممنوع نیست.حالا آزاده آزاده شد و فقط این دوستان فرهیخته می دانند نه زرد نویسان تاریک اندیش.

او دلیل مرگ خواهر زاده اش را ایست قلبی می داند: لطفا در فضای کثیف و کسل کننده مجازی به آتش شایعات بی اساس امید ندمید که فقط خدا می داند که ایست قلبی در این روزهای یعنی چی و چرا ؟ روحت شاد و روانت آسوده عزیزم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دایی آزاده نامداری شایعه خودکشی را تکذیب کرد

  1. اردبیل سالتاوار گفته:

    به نام خدا
    اگر خورشید را در دست راست من قرار دهند وماه را در دست چپ من ، من هرگز خودکشی آزاده نامدار را قبول نخواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز