احتمال خودکشی آزاده نامداری با داروی اعصاب

لست سکند

به گفته معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران، بررسی اولیه پزشکی قانونی از وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی آزاده نامداری خبر می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، حالا و بعد از یک روز از که از پیدا شدن جسد آزاده نامداری در منزل شخصی اش می گذرد، محمد شهریاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران از احتمال خودکشی این مجری سابق تلویزیون از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان خبر می دهد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری و شایعاتی که درباره قتل او شنیده می شود، می گوید: وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است،‌اما موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان به ایرنا می گوید: در بررسی‌های تکمیلی و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و داروهای موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است.

راز آسمان پایتخت

بنابراین موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است.

زمان و مکان خاکسپاری پیکر آزاده نامداری مشخص شد

پیکر آزاده نامداری، پس از کالبد شکافی در پزشکی قانونی، به دستور مقام قضایی، به خانواده این مجری سابق تلویزیون، تحویل داده شد. بر اساس تصمیم خانواده، پیکر مجری سابق تلویزیون ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۹ فروردین در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده می شود.

پیکر بی‌جان آزاده نامداری، شب گذشته در آپارتمان محل سکونتش پیدا شد.

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “احتمال خودکشی آزاده نامداری با داروی اعصاب

  1. کلهر گفته:

    ای وای خدای من….زن موفقی مثل خانم نامداری باوجود فرزندی که نیاز به مادر داره باید به کجا رسیده باشه..چی بسر روح و روانش امده باشه که دست به خودکشی بزنه…خدایا بهش اون دنیا رحم کن…بخاطر دلی که فقط خودت میدونی چه بسرش امده که تونسته از گندمش دل بکنه وبره….

  2. کلهر گفته:

    خدایا چرا باید یه مادر یه زن موفق دست به خودکشی بزنه….چی بسر روانش امده که از جان شیرینش ودختر ازجان عزیزترش گذشت…خدایا روح او رو بخاطر طفل معصومش ببخش..به پدرومادربدبختش صبرعنایت کن ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز