پارک آبی وایلد وادی بهتر است یا آتلانتیس؟

ژیوار

پارک آبی وایلد وادی و آتلانتیس، دو پارک آبی پرطرفدار در دبی هستند که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. این پارک‌های آبی دارای انواع سرسره‌ها و بازی‌ها بوده و از نظر قوانین شبیه یکدیگرند؛ با این حال، تفاوت‌هایی در این دو پارک آبی وجود دارد که استفاده کنندگان باید از آن‌ها مطلع باشند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی امکانات پارک آبی وایلد وادی و پارک آبی آتلانتیس پرداخته است.

اطلاعات کلی در مورد پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی در جاده جمیرا واقع شده و نزدیک مترو امارات مال قرار دارد. این پارک همه روزه از ساعت 10 تا 18 پذیرای علاقه‌­مندان است. امکان کنسلی بلیط پارک آبی وایلد وادی وجود ندارد و در صورت عدم استفاده از آن نیز امکان بازگشت هزینه وجود نخواهد داشت.

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی استاندارد 3 میلیون و 459 هزار تومان است که با احتساب ناهار به 3 میلیون و 889 هزار تومان می­‌رسد.

دریان سفر امید

امکانات پارک آبی وایلد وادی

با خرید تور پارک آبی وایلد وادی، علاوه بر ترانسفر و خرید بلیط، امکان دسترسی به تمام وسایل بازی و ترن‌های هوایی این پارک وجود دارد. در این پارک وسایل بازی هیجان‌انگیزی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است و از کودکان زیر سه سال بلیط دریافت نمی­‌شود.

در مورد هزینه‌های جانبی نیز می‌توان به اجاره حوله اشاره کرد که اختیاری بوده و هزینه آن 39 درهم است، اما گردشگران می‌توانند همراه با خود حوله ببرند. کمد قفل­دار سایز کوچک با هزینه 39 درهم و کمد سایز متوسط و بزرگ نیز به ترتیب با قیمت 44 و 59 درهم در اختیار علاقه­‌مندان قرار می‌گیرد. قیمت فیش اسپا نیز در این مجموعه 55 درهم است.

در پارک آبی وایلد وادی، انواع غذا و نوشیدنی‌ نیز سرو می‌­شود و امکان خرید غذاهای ساندویچی مانند برگر نیز وجود دارد که هزینه آن از 55 درهم شروع می‌شود.

اطلاعات کلی در مورد پارک آبی آتلانتیس

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس 4 میلیون و 459 هزار تومان است که با احتساب ناهار، حداقل به 4 میلیون و 689 هزار تومان می‌­رسد. این پارک برای کودکان سه تا هفت ساله، 3 میلیون و 889 هزار تومان هزینه دارد. همچنین قیمت بلیط این پارک همراه با آکواریوم، 5 میلیون و 509 هزار تومان عنوان شده که برای کودکان این هزینه به 4 میلیون و 699 هزار تومان می­‌رسد. بلیط آکواریوم لاست چمبرز آتلانتیس برای بزرگسالان یک میلیون و 369 هزار تومان و برای کودکان یک میلیون و 219 هزار تومان است. هزینه ترانسفر رفت و برگشت این مجموعه نیز 809 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود.

این پارک آبی در جزیره پالم جمیرا واقع شده و همه روزه از ساعت 10 تا 18 باز است. امکان کنسلی بلیط این پارک آبی در شرایط خاصی وجود دارد.

امکانات پارک آبی آتلانتیس

در پارک آبی آتلانتیس، هزینه‌های جانبی اختیاری مانند حوله 35 درهم، کمد کوچک 45 درهم و کمد بزرگ 75 درهم است و اگر حوله و کمد کوچک با هم انتخاب شوند، هزینه آن به 55 درهم می­رسد. در این پارک آبی امکان صرف ناهار و استفاده از کافی شاپ وجود دارد. این پارک دارای مرکز خرید و همچنین پرستار کودک نیز هست.

در پارک آبی آتلانتیس امکان دسترسی به تمام وسایل بازی فراهم است و ترن‌های هوایی در اختیار علاقه­‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین وسایل بازی متنوعی برای کودکان در این مجموعه وجود دارد. بلیط افراد زیر سه سال و همچنین پارک خودرو در پارکینگ این مجموعه رایگان است.

خرید بلیط پارک‌های آبی از «بریم دبی»

وبسایت بریم دبی، بهترین، سریع‌ترین و آسان‌ترین روش برای خرید بلیط پارک‌های آبی دبی است. این وبسایت معتبر امکان لذت بردن از تفریحات متنوع دبی را همراه با آفرهای ویژه فراهم کرده و علاوه بر ارائه خدمات مربوط به تورهای تفریحی و بلیط‌ها، امکان تهیه ویزای دبی و اجاره خودرو یا مواردی از این قبیل را نیز در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. علاقه‌­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید تورهای تفریحی و دریافت خدمات متنوع این مجموعه می‌توانند به وبسایت www.berimdubai.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188896036 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز