پادرو و امکان فروشگاه سازی آسان

پادرو-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس به منظور جذب استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. این نمایشگاه امکان تعامل شرکت‌های مختلف را فراهم کرد و در آن محصولات یا خدمات جدید برندها معرفی شدند. مجموعه پادرو نیز یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بود که در دو لاین خدمات لوجستیکی و فروشگاه‌ساز آنلاین در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، مهم‌ترین چالش پادرو کمبود منابع انسانی است و با شرکت در نمایشگاه سعی در جذب نیروی متخصص و غیر متخصص داشت.

حضور پادرو در نمایشگاه ایران ایتکس

طباطبایی، مدیر فروش مجموعه پادرو در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: مجموعه پادرو نیازمند نیروهای متخصص یا غیرمتخصصی هست که بتوان روی همکاری آن‌ها حساب کرد. او به این نکته اشاره کرد که علاقه‌مندان حتی می‌توانند آموزش‌های لازم را در پادرو ببینند. در اصل هدف پادرو از حضور در نمایشگاه، جذب نیروی متخصص بیشتر است.

مجموعه پادرو چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

طباطبایی در مورد خدمات پادرو توضیح داد: پادرو یک شرکت دانش بنیان است که مدت زمان فعالیت آن به 4 سال می‌رسد. این مجموعه، دو لاین محصول دارد. یکی خدمات لوجستیکی هست که افراد می‌توانند برای ارسال محصولات خود از پادرو کمک کنند. امکان ارسال از تهران به تمام شهرها وجود دارد و کاربران حتی اگر یک محصول داشته باشند، خود پادرو از درب منزل پیکاپ را انجام می‌دهد.

محصول دوم پادرو فروشگاه‌ساز آنلاین هست که به فروشگاه‌هایی که در فضای آنلاین و اینستاگرام فعالیت می‌کنند، کمک می‌کند تا محصولات خود را با دغدغه کمتری به فروش برسانند. در این روش امکان کلاه‌برداری و دزدی بسیار کمتر خواهد بود.

دریان سفر امید

برنامه‌ها و چالش‌های پادرو

طباطبایی در مورد برنامه‌ها و چالش‌های پادرو گفت: چالش منابع انسانی در ایران وجود دارد و پادرو امکان جذب و ایجاد شرایط برای پیشرفت نیروها را فراهم می‌کند. پادرو سعی دارد که در نیمه دوم سال بازار خوبی را در اختیار بگیرد و افرادی که داخل اینستاگرام فعالیت می‌کنند بتوانند بجای استفاده از سیستم‌های سنتی، از پلتفرم‌های ایرانی کمک بگیرند. ما به افزایش فروش و ایجاد فضای امن این فروشگاه‌ها کمک می‌کنیم.

او در ادامه افزود: یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پادرو بحث منابع انسانی است. با توجه به مهاجرت نیروهای نخبه، شرکت‌های مختلف احتیاج بیشتری به نیروی متخصص پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پادرو
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان