ویژگی‌ و قیمت بهترین شامپو ضد شوره برای آقایان

شوره که به صورت دانه‌های سفید روی پوست سر نمایان می‌شود، یک معضل پوستی و از جمله شکایات اصلی آقایان و خانم‌ها پس از استحمام است. یکی از راه‌های اصلی از بین بردن این شوره‌ها استفاده از شامپو ضد شوره است که برای آقایان و خانم‌ها به صورت مجزا تولید و به بازار عرضه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های مهم بهترین شامپو ضد شوره برای آقایان و معرفی چند نمونه از بهترین نوع این شامپوها پرداخته است.

چرا شامپو ضد شوره؟

شوره یکی از مشکلات پوستی شایع آقایان و خانم‌ها است. این عارضه به شکل دانه‌های سفید روی پوست و موی سر بروز پیدا می‌کند و علاوه بر اینکه می‌تواند موهای سر را نازیبا نشان دهد، خارش و احساس ناخوشایندی نیز به همراه دارد.

شوره سر دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. برای نمونه اگر به مقدار کافی از شامپو استفاده نکرده یا شامپو را به طور کامل از موهای خود آبکشی نکنید، ممکن است به شوره سر دچار شوید. همچنین استفاده از شامپوی نامناسب نیز می‌تواند یکی از دلایل اصلی شوره سر باشد. در هر حالت، افرادی که دچار شوره سر هستنند، می‌بایست از شامپوی ضد شوره استفاده کنند تا اثرات شوره سر را به طور کامل از بین ببرند.

ویژگی‌های مهم شامپو ضد شوره آقایان

شامپو ضد شوره برای آقایان جزو شامپوهای درمانی است که دارای ترکیباتی مانند پیروکتون اولامین و کلیمبازول است. این ترکیب‌ها دو داروی مرسوم ضد قارچ هستند که برای درمان شوره‌های سر ناشی از عفونت‌های قارچی به کار می‌روند.

دریان سفر امید

همچنین چرب بودن موها می‌تواند باعث افزایش شوره سر شود و به همین علت این نوع از شامپوها دارای موادی برای کاهش ترشح چربی پوست سر هستند. از آنجمله می‌توان به زینک پیریتون اشاره کرد که از جمله مواد کاهنده چربی و جلوگیری از رشد بی رویه سلول‌های پوست سر است.

بهترین شامپو ضد شوره برای آقایان نباید باعث خشک شدن زیاد موها و پوست سر شده و از سوی دیگر بتواند بعد از چند بار مصرف، مشکل شوره سر را حل کند.

شامپو ضد شوره استم سل

شامپوی استم سل یکی از بهترین نوع شامپو ضد شوره برای آقایان است که در ایران تولید می‌شود. استم سل دارای عضاره آلوئه وار و روغن درخت چای است که نه فقط باعث پاکسازی موها و کف سر از شوره شده بلکه از افزایش شوره سر نیز جلوگیری می‌کند. این شامپوی گیاهی فاقد سولفات است تا عوارض جانبی را به حداقل برساند.

شامپو ضد شوره استم سل در دو نوع شوره خشک و شوره چرب به بازار عرضه شده است. نوع شوره خشک این شامپو به قیمت 134 هزار تومان و نوع شوره چرب به قیمت 126 هزار و 650 تومان به فروش می‌رسد.

 

شامپو ضد شوره فولیکا

شامپو فولیکا نیز یکی از شامپوهای کاربردی برای از بین بردن شوره شر است. این شامپو که در دو نوع مصرف روزانه و شوره سر خشک تولید می‌شود، مواردی چون خارش و التهاب پوست سر را به صورت فوری رفع می‌کند.

این شامپو جزو بهترین شامپو ضد شوره برای آقایان بوده و برای انواع موها قابل استفاده است. مدل مصرف روزانه این شامپو قابل استفاده طولانی مدت است و معمولا باعث عارضه پوستی نمی شود. این شامپو به قیمت 67 هزار و 700 تومان و مدل شوره سر خشک فولیکا به قیمتی حدود 67 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شامپو ضد شوره وچه

این شامپو جزو شامپوهای ضد قارچ و ضد باکتری است و می‌تواند به سرعت باعث کاهش شوره سر شود. شامپو ضد شوره وچه یکی از بهترین نوع شامپو ضد شوره برای آقایان است که دارای رزماری و ویتامین B5 بوده و می‌تواند موی سر را تقویت نماید. ایجاد حس خنکی و شادابی از دیگر مزایای استفاده از وچه است.

شامپو ضد شوره وچه به قیمت 318 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید شامپو ضد شوره برای آقایان از فروشگاه اینترنتی «لیلیپوت»

فروشگاه اینترنتی لیلیپوت از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه‌های ایننترنتی در حوزه وسایل بهداشتی، آرایشی، غذایی و کودک است. فروش کالاهای متنوع از بهترین برندهای ایران و جهان و عرضه این کالاها با کمترین قیمت ممکن از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است.

علاقمندان برای خرید محصولات بهداشتی و آرایشی می‌توانند به سایت لیلیپوت در آدرس lilipout.com مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05143356685 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان