ویژگی ها و قیمت کشنده دیما 490

کشنده دیما 490-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چین یکی از تولیدکننده‌های بزرگ خودرو در دنیاست که طی سال‌های اخیر کشنده‌های زیادی را تولید و روانه بازار کرده است. دیما 490 یکی از خودروهای کشنده مورد توجه در بازار ایران است که توانسته نظر بسیاری از رانندگان را به خود جلب کند. طراحی ظاهری و قیمت دیما 490 به وضوح نسبت به دیگر کشنده‌ها مناسب‌تر بوده و از این لحاظ نیز حائز اهمیت است.

به گزارش کاماپرس، دیما 490 توسط شرکت “مایان دیزل” مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. در طراحی ظاهری این خودرو، از مدل آکتروس نسل چهارم شرکت مرسدس بنز الهام گرفته شده است. دیما از جمله کشنده‌های خوش­چهره و به نسبت خوش­ساخت بازار محسوب می‌شود. طرح جلوپنجره، آینه‌های جانبی، چراغ‌های بزرگ جلو و خطوط بدنه این خودرو نشان می‌دهد که این محصول از لحاظ ظاهری، هماهنگی خاصی دارد. طراحی این خودرو به گونه‌ای است که مقاومت آن در برابر باد 15 درصد کمتر شده و در نتیجه مصرف سوخت آن نیز هفت درصد کاهش می­یابد.

فضای داخلی کشنده دیما 490 نیز جالب توجه است. فضای کمک­راننده این کشنده به گونه‌ای طراحی شده که میز داخل داشبورد آن برای استفاده از لپ­تاپ یا صرف غذا مناسب باشد. صندلی‌های این کامیون طراحی مناسبی داشته و ارگونومیکی مناسبی دارد. این نوع کامیون دارای دو تخت خواب است و راننده و کمک­راننده به راحتی در آن امکان استراحت دارند. سقف بلند و کف مسطح از دیگر نکات مثبت کشنده دیما HT490 میباشد.

قیمت دیما 490-کاماپرس

پیشرانه این کامیون 11.8 لیتر حجم دارد و توان آن به 490 اسب بخار می‌رسد. گیربکس دیما 490 از نوع سری ترکسون زد اف است. اینتاردر گیربکس این محصول که وظیفه تامین امنیت خودروهای سنگین در جاده‌های کوهستانی و بین شهری در هنگام ترمزگیری را بر عهده دارد، دارای پنج حالت مختلف است.

کشنده دیما 490 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 + EEV است و از تکنولوژی SCR برای کنترل آلایندگی بهره می‌برد. این خودرو امکانات رفاهی مختلفی مانند نمایش فشار هوای تایر، سانروف برقی، یخچال، سیستم پخش مانیتوردار، قفل دیفرانسیل، صندلی بادی راننده با تنظیمات کامل، کروز کنترل و… را دارد. قیمت دیما 490 با توجه به طراحی و امکانات آن، در سطح بالاتری نسبت به سایر کشنده های تولیدی قرار میگیرد. برای خرید لیزینگی کشنده دیما HT490  میتوانید از خدمات لیزینگ شرکت اتوبان بهره ببرید.

جدول زیر قیمت به­روزرسانی شده این محصول و دیگر محصولات معروف مایان دیزل را نشان می‌دهد:

نوع محصول مدل/سال قیمت منصفانه
کشنده دیما HT 490 1402 5 میلیارد و 300 میلیون تومان
کشنده دیما HT 490 1401 5 میلیارد و 150 میلیون تومان
کامیونت LR 154 6TS شاسی 1402 1 میلیارد و 850 میلیون تومان
کامیونت LR 154 9T شاسی 1401 1 میلیارد و 800 میلیون تومان
کامیون MR 285 Chassis 1401 3 میلیارد تومان

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌ ­توانند به وبسایت https://otobantruck.com/price/DIMA مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوبان
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز