کی ام سی EJ7 پلاس ؛ خودرو جدید کرمان موتور معرفی شد

کی ام سی EJ7-کاماپرس
ژیوار

کرمان موتور بعد از اینکه نسخه پایه خودرو برقی جک E50A (کی ام سی EJ7) را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشت حالا نسخه آپشنال یا به قول معروف پلاس آن را هم معرفی کرده است.

به گزارش کاماپرس، نسخه پلاس این خودرو امکانات بیشتری از جمله گرمکن صندلی، سقف پانورامیک، جک برقی صندوق عقب، نورپردازی کابین و 6 کیسه هوای ایمنی دارد. همچنین در این نسخه تنظیم برقی قسمت نشیمنگاه هم دیده می‌شود.

(کی ام سی EJ7)-کاماپرس

مشخصات فنی کی ام سی EJ7 پلاس

اگر بخواهیم از کی ام سی EJ7 پلاس بیشتر بدانیم باید بگویم این خودرو مثل تیپ پایه، یک موتور الکتریکی 142 کیلوواتی دارد که توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور دارد. همچنین از باتری 50.1 کیلووات ساعت برخوردار است که شعاع حرکتی برابر با 402 کیلومتر برای این خودرو فراهم کرده است. ناگفته نماند که برای شارژ کامل هم تقریبا به 8.5 ساعت زمان نیاز دارد و در صورت شارژ سریع در 48 دقیقه می‌تواند باتری خودرو را از 30 درصد به 80 درصد برساند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

امکانات رفاهی کی ام سی EJ7 پلاس

این خودور به جک برقی صندوق عقب به همراه سنسور پایی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و اتوهولد و سامانه کنترل پایداری (ESC)مجهز است. همچنین تریم چرمی صندلی‌ها همراه با گرمکن، کلاستر (پشت آمپر) دیجیتالی، چراغ‌های جلو دارای تکنولوژی PURE-LED، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن و چراغ های راهنما، سیستم کروز کنترل، سنسورهای نور و باران، مولتی مدیای لمسی، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی و سنسورهای نمایش دهنده میزان فشار باد تایرها (TPMS) از دیگر امکانات رفاهی خودرو جدید کرمان موتور است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

گفتنی است نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 از 30 تیر تا دوم مرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز