ویژگی ‌های بهترین هاست ووکامرس برای سایت های فروشگاهی

هاست ووکامرس - کاماپرس
ژیوار

امروزه بسیاری از سایت‌های فروشگاهی از ووکامرس استفاده می‌کنند. به همین دلیل خرید بهترین هاست ووکامرس می‌تواند به یکی از دغدغه‌های دارندگان سایت‌های فروشگاهی بدل شود. انتخاب میزبان مناسب و هاست خوب می‌تواند در نهایت به افزایش فروش شما منجر شود که هدف نهایی هر فروشگاه آنلاینی محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های بهترین هاست ووکامرس برای سایت‌های فروشگاهی پرداخته است.

هاست ووکامرس - کاماپرس

هاست ووکامرس چیست؟

هاست ووکامرس یکی از انواع هاست پرسرعت است که برای نصب و فعالیت سیستم فروشگاهی ووکامرس آماده‌سازی شده است. این نوع از هاست مناسب فروشگاه‌های اینترنتی است که در آن تمام قالب‌ها و افزونه‌های مورد استفاده در ووکامرس موجود است. در واقع شرکت ارائه دهنده این نوع از هاست، تلاش می‌کند تا هر چیزی را که برای عملکرد بهتر ووکامرس لازم باشد از قبل به بهترین شکل ممکن برای مشتری آماده کرده باشد.

بهترین هاست ووکامرس معمولا دارای بهترین سخت افزار از نظر سرعت و کارایی و بهترین تنظیمات نرم افزاری است تا خیال مدیران فروشگاه‌های اینترنتی را از نظر عملکرد بدون وقفه سایت مطمئن کند.

دریان سفر امید

سرعت مناسب و منابع سخت افزاری بالا، ویژگی اصلی هاست ووکامرس

سرورهایی که برای هاست ووکامرس انتخاب می‌شوند باید دارای سرعت بالایی از نظر تبادل اطلاعات و پردازش باشند. یکی از دلایلی که ممکن است مشتری قید خرید از یک فروشگاه را بزند، سشرعت پایین فروشگاه اینترنتی است. بیشتر خریداران اینترنتی علاقمند به خرید سریع و بدون دغدغه هستند و این فرآیند بدون وجود یک هاست سریع غیر ممکن است.

به همین دلیل شرط اول برای بهترین هاست ووکامرس تضمین سرعت بالای عملکرد سایت است که بدون وجود سخت افزار و منابع مناسب، امکانپذیر نیست. سرور میزبان این نوع از هاست باید دارای پردازنده و رم بالا و مناسب بوده و از هارد SSD یا NVMe استفاده کرده باشد.

همچنین پهنای باند مناسب و پرسرعت نیز در کنار سخت افزار مناسب می‌تواند تضمین کننده سرعت بالای سایت فروشگاهی و عملکرد بهتر آن از نظر مشتری باشد.

تهیه منظم نسخه پشتیبان

معمولا بهترین هاست‌ ووکامرس دارای خدمات پشتیبان‌گیری منظم و روزانه است. دلیل این موضوع حساس بودن اطلاعات موجود در سایت‌های فروشگاهی است. اطلاعات مربوط به اجناس، خریدها، اسناد مالی، اطلاعات مشتریان و بسیاری دیگر از اطلاعات خاص در این سایت‌ها ذخیره می‌شوند که از بین رفتن آن‌ها به منزله از دست رفتن فروش و مشتری و در نهایت نابودی احتمالی یک کسب و کار اینترنتی است.

پشتیبانی تمام وقت از هاست ووکامرس

پشتیبانی تمام وقت و 24 ساعته نیز یکی از ویژگی‌های بسیار مهم بهترین هاست ووکامرس است. پشتیبانی شرکت ارائه دهنده میزبانی وب ووکامرس باید بسیار سریع بوده و از توان لازم برای حل فوری مشکلات سایت برخوردار باشد.

همچنین شرکت‌های ارائه دهنده هاست ووکامرس باید از طرق مختلف اقدام به پشتیبانی مشتریان خود کنند. برای نمونه وجود سیستم ارسال تیکت، پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی در فضای مجازی و پشتیبانی به صورت گفتگوی آنلاین در سایت باید در کنار هم خیال مشتری را از دسترسی به پشتیبانی راحت کند.

لزوم سازگاری نرم افزاری

ووکامرس باید همزمان با وردپرس روی هاست نصب شده باشد و نسخه‌های ارائه شده این دو محصول با یکدیگر سازگار باشند. سازگاری نرم افزارهای مختلف نصب شده روی سرور با وردپرس و ووکامرس نیز ضروری است و در نهایت مشتری باید با یک سیستم هماهنگ و سازگار طرف باشد.

تضمین امنیت هاست ووکامرس

بهترین هاست ووکامرس امن‌ترین هاست ووکامرس است. شرکت‌های ارائه دهنده این نوع هاست معمولا تمام توان خود را روی امن کردن سرورها و جلوگیری از نفوذ هکرها می‌گذارند اما در مورد سایت‌های فروشگاهی این امنیت باید چند برابر بیشتر از یک سایت معمولی باشد.

اطلاعات موجود در سایت‌های فروشگاهی جزو اطلاعات حساس تجاری است و اگر تعللی در این زمینه صورت گیرد، ممکن است رقبا از این تعلل استفاده کرده و باعث بروز مشکلات در سایت و یا از کار افتادن آن شوند.

خرید بهترین هاست ووکامرس از هاستیدا

هاستیدا کی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است. این شرکت که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده، در سال‌های اول فعالیت خود موفق به کسب بیشترین استانداردهای ایزو در حوزه فعالیت خود شده است. هاستیدا خدمات میزبانی وب خود را علاوه بر ایران در کشورهای ترکیه و هلند نیز انجام می‌دهد.

علاقمندان برای خرید انواع هاست و دامنه می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس hostida.com مراجعه و یا برای دریافت مشاوره با تلفن 02178372 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هاستیدا
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز