وقتی راننده تریلی ناشی گری می کند (ویدیو)

ژیوار

همه روزه کامیون ها و تریلی های زیادی در جاده دچار سانحه و یا تصادف می شوند که برخی از آن ها به واسطه خطای انسانی و برخی نیز به دلیل وجود نقص فنی در سیستم ترمز و یا دیگر قسمت های کشنده هاست. در ادامه ویدیویی از بروز یکی از چنین حوادثی را تماشا می کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چنانچه رانندگان پیش و در حین حرکت نکاتی را رعایت کنند آمار حوادث جاده ای می تواند به راحتی پایین بیاید. توصیه می شود رانندگان پیش ار حرکت اطراف کامیون یا تریلی قدم بزنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی آن را برطرف کنند. در این مرحله چک کردن تایرها از اهمیت زیادی برخودار است و تایر زاپاس نیز نباید از قلم بیفتد. مرحله بعد، بازدید از همه چراغ هاست و باید از درست عمل کردن آن ها اطمینان حاصل کرد. در صورتی که بار داخل کامیون است باید قبل از حرکت از جاگیری صحیح و فیکس بودن آن مطمئن شد.

دریان سفر امید

در مرحله آخر باید سالم بودن و درست کار کردن موتور مورد بررسی قرار بگیرد. این قسمت اهمیت زیادی دارد و نباید نادیده گرفته بشود. هرگونه روغن ریزی باید تشخیص داده و برطرف بشود، به گوش رسیدن سر و صداهای عجیب و غریب نیز می تواند راننده را از وجود ایراد در موتور آگاه بسازد. توصیه می شود رانندگان پیش از حرکت خواب کافی داشته باشند تا در طول مسیر دچار خستگی و خواب آلودگی نشوند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وقتی راننده تریلی ناشی گری می کند (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز