وضعیت میم کوین پپه و “پپه 2.0” در یک نگاه کلی

میم کوین پپه-کاماپرس
ژیوار

میم کوین پپه، یک ارز دیجیتال تازه وارد است که طی دو هفته توانسته جایگاه خود را در بین 100 رمزارز برتر جهان تثبیت کند.

به گزارش کاماپرس، پپه مانند دیگر میم­کوین‌ها بدون برنامه­ریزی چندان قابل­توجه و به یکباره شکل گرفت. این ارز دیجیتال مانند دیگر رمزارزهای هم­تراز خود در ابتدای معرفی به دنیای رمزارزها جنجال زیادی به پا کرد. در حالی که بسیاری از معامله­‌گران تصور می‌کردند، به زودی این هیجانات خاتمه پیدا کند، اما این اتفاق رخ نداد. براساس تعاریف ارائه شده برای میم­ کوین پپه، این رمزارز یک سکه بدون ارزش ذاتی یا انتظار بازگشت مالی  است و هیچ تیم توسعه‌ای نداشته و نقشه راه رسمی برای آن ترسیم نشده است. به عبارتی این سکه کاملا بدون استفاده و با هدف سرگرمی ایجاد شد، اما به تدریج جدی شد؛ تا جایی که طی دو هفته پس از عرضه در بازار توانست به ارزش بازاری 400 میلیون دلاری برسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

میزان توکن عرضه­‌شده پپه و رشد آن

البته با قوت گرفتن بنیاد میم­ کوین پپه، سازندگان آن برنامه‌ای برای این رمزارز تبیین کردند و نداشتن برنامه پیرامون توسعه این میم­ کوین را شوخی بیان کردند. کل عرضه توکن پپه 420 هزار و 690 میلیارد واحد اعلام شده که از این تعداد، 93.1 درصد به استخر نقدینگی ورود پیدا کرده‌اند. 6.9 درصد باقی­مانده از کل توکن‌های عرضه شده نیز در یک کیف پول مالتی­سیگ نگهداری می‌شود و قرار است در آینده در فهرست صرافی‌های متمرکز قرار گرفته و معامله شود.

اکوسیستم پپه روزبه‌روز در حال رشد و توسعه است و هم‌­اکنون چند صد هزار نفر، این ارز دیجیتال را معامله می‌کنند. براساس گزارش اتراسکن، اول ماه مه و دو هفته بعد از عرضه اولیه این رمزارز، تعداد دارندگان این توکن به 65 هزار نفر رسید. گروه رسمی تلگرام پپه نیز فعالانه در حال ارائه خدمات به دارندگان این رمزارز است و بالغ بر 25 هزار نفر عضو دارد که هر روزه وضعیت این ارز دیجیتال و آینده قیمتی آن را بررسی می‌کنند. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، نمودارهای هفتگی این رمزارز رشد 17 درصدی آن را نشان می‌دهد و به نظر همچنان این توکن جای رشد دارد. در واقع هیجانات بازار میم­ کوین پپه کم نشده و همچنان این شرایط ادامه دارد.

دریان سفر امید

میم کوین پپه-کاماپرس

پپه 2.0 به چه منظوری ایجاد شد؟

میزان فعالیت میم­ کوین پپه و سیل عظیم سرمایه­‌گذاران برای به ورود به اکوسیستم این رمزارز آنقدر گسترش پیدا کرده که به تازگی میم­ کوین دیگری با الهام از پپه شکل گرفته و به بازار رمزارزها عرضه شده است؛ با این امید که بتواند مانند این ارز دیجیتال سرمایه جذب کند و به خوبی در بازار رمزارزها جای خود را تثبیت کند. این رمزارز، پپه 2.0 نامیده می‌شود که در روز 27 ماه ژوئن به معامله‌­گران ارز دیجیتال و دنیای رمزارزها معرفی شد. البته این رمزارز تفاوت‌هایی با ارز دیجیتال پپه دارد و از این بابت باید برای معامله این ارز دیجیتال دقت لازم را به خرج داد.

به وجود آورندگان پپه 2.0 با چشم‌­انداز و تعهدی دوباره، قصد دارند که توانمندی سرمایه­‌گذاران بازار رمزارزها را افزایش دهند. ضمن اینکه این گروه، تغییر شکل آینده مالی این رمزارز را از طریق ترکیبی نوآورانه از شوخ طبعی، مشارکت اجتماعی و توکنومیک منحصر به فرد دنبال می‌کنند. این توکن ظرف شش روز توانست نظر 9900 معامله­‌گر رمزارزی را جلب کند و ارزش بازاری نزدیک به 20 میلیون دلار به دست آورد که به نظر خالقان آن، چندان زیاد نیست. همچنین رمزارز مذکور طی مدت زمان کوتاهی توانست در صدر فهرست هات پیر دکس تولز قرار گیرد.

به وجود آورندگان این رمزارز همواره بر شفافیت و تصمیم‌­گیری اجتماعی تاکید دارند و روی تمرکززدایی پافشاری می‌کنند، زیرا معتقدند نباید هیچ نهاد واحدی سرنوشت این توکن و کل بازارهای مالی را کنترل کند و در دست گیرد. توسعه دهندگان این رمزارز به صورت قابل توجهی به توانمندسازی معامله­‌گران از طریق به­‌کارگیری فناوری‌های غیرمتمرکز معتقد هستند.

این رمزارز از الگوریتم اجماع اثبات کار سهام پیروی نمی­‌کند و هیچ­گونه مکانیزم سوزاندن خودکاری برای کاهش عرضه توکن در طول زمان ندارد.

علاقه­‌مندان به سرمایه­‌گذاری در این حوزه می­ت‌وانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت https://bit24.cash مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت 24
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز