وضعیت بورس در روز آینده بهبود پیدا خواهد کرد؟

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به چهارشنبه گذشته 11 هزار و 183 واحد ریزش کرد و به مرز 1 میلیون و 377 هزار و 915 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با سه روز قبل 2 هزار و 981 واحد کاهش داشت و در محدوده 401 هزار و 908 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 14 هزار و 163 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «فولاد»، «شپنا» و «فملی» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری بازهم منفی شد و 273 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهام «تفارس»، شرکت تامین سرمایه خلیج فارس، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «بپاس» و «شپنا» بیشترین میزان خروج پول حقیی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نظرات مختلفی پیرامون شرایط بورس در روز آینده وجود دارد. براساس تحلیل‌های تکنیکال، بورس تهران در روز آینده امکان صعود را خواهد داشت. اندیکاتور ایچی موکو نشان داده که از لحاظ زمانی، فردا روز مهمی برای بورس خواهد بود. این قبیل موضوعات باع شده تا بورس فردا از نگاه تحلیلگران تکنیکال شرایط مساعدی داشته باشد و بار دیگر به مرزهای بالا صعود کند. با توجه به این موارد می‌توان انتظار داشت بورس فردا با فشار عرضه نسبتا بالایی مشغول فعالیت شود.

اطلاعات عمومی:

با سهم سرمایه گذاری صبا تامین آشنا شوید

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با نماد «صبا» در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 26 هزار و 475 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سهامی عام، و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی نفت و گاز تامین از جمله سهامداران صبا محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز