مرحله جدید عرضه خودرو در بورس کالا از چهارشنبه

مرحله جدید عرضه خودرو در بازار بورس کالا چهارشنبه 30 شهریورماه صورت می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس کالا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی اطلاعیه منتشر شده از سوی بورس کالای ایران؛ در روز چهارشنبه 30 شهریورماه خودرو دیگنیتی همچنین خودرو کارا تک و دو کابین در بازار بورس کالا عرضه خواهند شد.

قرار است 38 خودرو دیگنیتی سفید با تریم مشکی، 38 خودرو دیگنیتی سفید با تریم قرمز، 38 خودرو دیگنیتی مشکی با تریم مشکی و دیگنیتی مشکی با تریم قرمز در تاریخ 30 شهریور ماه در بازار بورس کالا با قیمت پایه 821 میلیون و 500 هزارتومان عرضه شود.

از جزئیات این ظرح می‌توان به پیش‌پرداخت 30 درصد قیمت پایه اشاره کرد. لازم به ذکر است که هرکدملی صرفا مجاز است یکبار ثبت سفارش کند . صدور سند و شماره‌گذاری خودرو به اسم شخص خریدار صورت می‌گیرد و خریداران باید در زمان معین شده قیمت خودرو به همراه دیگر هزینه‌ها را تسویه‌ کنند. از سایر هزینه‌ها می‌توان به 9 درصد مالیات ارزش افزوده، مالیات و عوارض شماره‌گذاری، هوشمند سازی کارت خودرو، خدمات پست و… اشاره کرد. زمان تحویل خودرو نیز 30 آبان 1401 تعیین شده است.

آریاک سفر

مرحله جدید عرضه خودرو ؛ کارا در بورس کالا

همچنین دیگر خودرویی که در تاریخ 30 شهریورماه بر روی تابلوی بورس کالا قرار می‌گیرد خودرو وانت کارا است که 175 دستگاه کارا تک کابین با قیمت پایه 291 میلیون و 300 هزارتومان و 121 دستگاه کارا دوکابین با قیمت پایه 301 میلیون و 500 هزارتومان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بورس کالای ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز