بورس این هفته را قرمز رنگ به پایان رساند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 4 هزار و 47 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 389 هزار و 79 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 369 واحد کاهش پیدا کرد و در محدوده 404 هزار و 887 واحد قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 22 هزار و 130 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فارس»، «کگل» و «وپاسار» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 96 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهام آسیاتک، شرکت داده گستر عصر نوین، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «خساپا» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

آراد پورکار، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با تجارت نیوز اعلام کرده که روند روکودی بازار اواخر مهر و اوایل آبان این امکان را دارد تا شرایط بهتری پیدا کند. به نظر تا زمانی که ابهامات بازار سرمایه ادامه داشته و نقدینگی به این بخش وارد نشود، وضعیت خروج نقدینگی تداوم خواهد داشت. اگر یک ابهام به نفع بازار سرمایه کم شود، رشد بازار بورس اتفاق خواهد افتاد. مثلا مشخص شدن نتیجه مذاکرات برجام و قیمت دلار دو سیگنال قوی محسوب می‌شوند که روی ثبات روند بازار موثر خواهند بود.

اطلاعات عمومی:

آشنایی با سهام سکرد

شرکت سیمان کردستان با نماد سکرد در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 991 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های توسعه سرمایه و صنعت غدیر، سهامی عام، گروه مالی سرمایه گذاری امید، سهامی عام، بیشترین سهم سیمان کردستان را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز