عرضه دیگنیتی پرایم در بورس کالا برای دومین بار

دیگنیتی پرایم برای دومین بار در تاریخ 30 شهریورماه 1401 در بورس کالا عرضه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خودروبانک، دیگنیتی پرایم طی دومین بار عرضه در بورس کالا با دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده که قیمت پایه آن 821 میلیون و 500 هزارتومان مشخص شده است.

در طی فروش دیگنیتی پرایم در بورس کالا هر کد ملی مجاز به یکبار ثبت‌نام این محصول است و سند همچنین شماره‌گذاری نیز به اسم شخص خریدار خواهد بود.

در این طرح فروش، حق واگذاری حقوق قراردای و خودرو به غیر امکان پذیر نیست و اگر واگذاری صورت گیرد از درجه اعتبار ساقط است.

آریاک سفر

خریداران نهایی دیگنیتی پرایم از بورس کالا باید هزینه‌های 9 درصد مالیات ارزش افزوده را نیز در زمان تسویه بپردازند.

پس از تسویه مبلغ خودرو، خریداران تنها ده روز فرصت دارند که مدارک لازم را به صورت دقیق، تحویل محلی دهند که در زمان عرضه انتخاب کرده‌اند؛ اگر این امر توسط خریدار انجام نشود تمامی مسئولیت برعهده فرد خواهد بود. گفتنی است در شرایط دیرکرد تحویل مدارک، سود مشارکت و جریمه دیرکرد به خریدار تعلق نمی‌گیرد.

دیگنیتی پرایم بهمن موتور چه مشخصاتی دارد؟

این محصول بهمن موتور که با وزن 1570 کیلوگرم و ارتفاع 1645 میلی‌متر عرضه می‌شود به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ تجهیز شده که قدرتی برابر با 148 اسب بخار در محدوده 5 هزار و 600 دور بر دقیقه تولید می‌کند. این خودرو همچنین خروجی گشتاوری برابر با 220 نیوتن‌متر در محدوده هزار و 800 دور بردقیقه دارد. دیگنیتی پرایم همچنین به جعبه دنده سی وی تی مجهز شده که وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بورس کالای ایرانگروه بهمن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز