وضعیت بورس امروز 19 اردیبهشت ماه 1401/ نزول یکباره شاخص کل

لست سکند

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 12 هزار و 901 واحد ریزش کرد و به مرز یک میلیون و 540 هزار و 141 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن بازار بورس نیز در مقایسه با دیروز 2 هزار و 210 واحد کم شد و در محدوده 426 هزار و 801 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فارس»، «شبندر» و «شستا» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. در روز جاری ارزش معاملات کل بازار سهام هم به 177 هزار و 968 میلیارد تومان رسید. امروز هم ارزش خالص مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی بود و 449 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی مربوط به سهام «فملی»، شرکت ملی صنایع مس ایران، بود. ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی این سهام 38 میلیارد تومان اعلام شد. بعد از این سهم، نمادهای «شبندر» و «خگستر» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پیش‌بینی کارشناسان از وضعیت بازار فردا

به گفته علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه، در بازار امروز قدرت در اختیار سهامداران کوچک و متوسط بازار بود و معاملات در این گروه‌ها بهتر اتفاق افتاد. عصاری در گفت و گو با اقتصاد آنلاین بیان کرده، امروز شاهد ریزش شاخص کل بورس بودیم. به نظر این روند در روز آتی هم اتفاق خواهد افتاد. به عبارت دیگر فردا هم فشار عرضه در ابتدای معاملات بورسی بیشتر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

اطلاعات عمومی:

سهام مبین را بشناسید

مبین نماد معاملاتی شرکت مبین انرژی خلیج فارس است که در تابلوی بازار دوم بورس به چشم می‌خورد.

در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به بیشتر از 54 هزار و 419 میلیارد تومان می‌رسد. هم اکنون سهامداران عمده این نماد، شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سهامی عام، واسط مالی خرداد چهارم، بامسئولیت محدود، و بیمه مرکزی ایران هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز