وضعیت بحرانی رابطه عشقی رونالدو و همسرش/ جورجینا جدا می شوند؟

لست سکند

رونالدو و جورجینا در شبکه‌های اجتماعی رابطه خود را بسیار عمیق نشان داده و عشق زیادی را در این فضا با یکدیگر رد و بدل می‌کنند. به نظر می‌رسد که این زوج زندگی عالی در عربستان دارند. به گزارش کاماپرس برخی دیگر نظر متفاوتی داشته و معتقدند که این دو به زودی از یکدیگر جدا خواهند شد. گویی رابطه رونالدو و جورجینا به نقطه آخر رسیده است.

وضعیت رابطه رونالدو و جورجینا

به‌تازگی تلویزیون پرتغال خبری مبنی بر خسته شدن رونالدو از همسر خود کار کرده است. شبکه سی‌ام تی‌وی اعلام کرده که علائم بحران در رابطه عشقی رونالدو قابل مشاهده است. رسانه‌ها اعتقاد دارند که رونالدو از نگرش‌های ذهنی جورجینا که بسیار دور از واقعیت، تقدیرگرا و بیهوده هستند، خسته شده است.

یکی از روانشناسان برجسته پرتغالی در هفته‌های اخیر رفتارهای عمومی رونالدو و همسرش را تحلیل کرده است. او نتیجه گرفته است که رونالدو احساس خوشبختی نمی‌کند. جورجینا روزهای خود را در مراکز خرید ریاض می‌گذراند و این یکی از دلایل ناراضی بودن رونالدو است. رونالدو مدام هزینه می‌کند و این در حالی است که مدل اسپانیایی خود را در سطح رونالدو می‌داند. رونالدو از اینکه جورجینا خودش را همسطح او بداند خوشحال نیست.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تمامی این صحبت‌ها در یک برنامه تلویزیونی مطرح شد و یکی از مجریان برنامه عنوان کرد مدت‌ها است که رونالدو و جورجینا رابطه خوبی ندارند و در نهایت جدا خواهند شد. مراسم عروسی آنها نیز هرگز برگزار نخواهد شد.

 

در این برنامه یکی از شرکت‌کنندگان نیز به دفاع از این دو نفر پرداخت. او اعلام کرد که یک منبع 100 درصد قابل اعتماد رابطه رونالدو همسرش را تأیید کرده و معتقد است که وضعیت رابطه عشقی آنها بسیار خوب است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز