رونالدو همسرش را مجازات کرد

در سال 2017 جورجینا رودریگز یک مهمانی برای بعد از بازی ال‌کلاسیکو تدارک دیده بود. او مهمانان زیادی دعوت کرده بود و کاملا انتظار داشت که تیم رئال مادرید و همسرش برنده از زمین بیرون بیایند. اما اتفاقات این‌گونه رخ نداد و پس از آن رونالدو همسرش را از میزبانی مهمانی محروم کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بازی بارسلونا و رئال مادرید 24 آوریل 2017 برگزار شد. در حالی که همه انتظار داشتند تیم پر ستاره رئال مادرید از این بازی پیروز خارج شود، بارسلونا توانست با نتیجه 3 بر 2 رئال مادرید را شکست دهد. در این بازی لیونل مسی توانست دو گل تیمش را به ثمر رسانده و سه امتیاز را برای بارسلونا به ارمغان بیاورد. این در حالی بود که ستاره پرتغالی نتوانست تأثیرگذاری خاصی داشته باشد. آخرین چیزی که رونالدو پس از باخت می‌خواست، یک مهمانی بود.

طیق گزارش‌های موجود، از سال 2017 تاکنون جورجینا رودریگز از میزبانی تمامی مهمانی‌ها محروم شده است. این تصمیم رونالدو بر اساس یگ خرافه قدیمی شکل گرفته است. رونالدو معتقد است اگر چیزی از قبل جشن گرفته شود، به واقعبت تبدیل نمی‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

رونالدو همیشه مسی را مورد ستایش قرار داده است. او معتقد است که ستاره آرژانتینی یک جادوگر واقعی است. همچنین عنوان کرده که رابطه خوبی با مسی و خانواده‌اش دارد. با وجود این رابطه خوب، همیشه رقابت بسیار شدیدی بین این دو نفر وجود داشته است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رونالدو همسرش را مجازات کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز