ورود 2 نوشیدنی جدید به سبد محصولات زمزم

زمزم - کاماپرس
ژیوار

زمزم هم‌زمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران با ارائه نوشابه فانتا زیرو و آب معدنی گازدار عرصه رقابت جدیدی را در تولید نوشیدنی‌های جدید آغاز کرد.

مدیر روابط عمومی این شرکت در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: امسال زمزم با 2 محصول در انتظار تولید، به نمایشگاه آمده است. هر چند آب گازدار بدون طعم در سبد محصولات دیگر شرکت‌ها یافت می‌شود، اما تفاوت زمزم با باقی برندها این است که محصول ارائه‌شده آب معدنی گازدار در بسته‌بندی شیشه‌ای است و این محصول قرار است امسال برای تولید انبوه آماده شود.

او افزود: شرکت‌های تولیدکننده نوشیدنی برای مزیت‌یابی در میان خریداران اقدام به تولید نوشابه‌هایی کردند که قند و کالری آن‌ها صفر باشد تا تمامی‌ طیف‌های جامعه را پوشش دهند و همین مسئله سبب شد تا فعالان صنعت به تولید نوشابه‌های رژیمی روی آورند.

زمزم-کاماپرس

استفاده از شیرین‌کننده‌های طبیعی در زمزم

این مدیر در ادامه تاکید کرد: تولید این نوع نوشابه‌ها شرکت‌ها را به‌سمت استفاده از شیرین‌کننده‌های مصنوعی به‌جای نوع طبیعی‌ آن‌ها سوق داد. مهم‌ترین شیرین‌کننده‌ای که به‌عنوان پایه در تولید تاکنون استفاده می‌شد، آسپارتام بوده است. اکنون شرکت زمزم برای حفظ سلامت مصرف‌کننده و عدم استفاده از آسپارتام به علت سرطان‌زا بودن این ماده، 2 نوع شیرین‌کننده‌ جدید را در فرآیند تولید نوشابه‌های زیرو به‌کار می‌برد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

طبق گزارش‌های منتشر شده، آسپارتام چالش جدیدی برای تولیدکنندگان ایجاد کرده چراکه طبق یافته‌های دانشمندان این شیرین‌کننده چند برابر نمونه‌‌های طبیعی مضر است.

زمزم-کاماپرس

ماجرای یک تقلب تجاری

در سال‌های گذشته بطری‌های سبز رنگ لیموناد در کنار نام زمزم تصویر آشنایی برای طرفداران این نوع نوشیدنی است و توانسته جایگاه مناسبی در سبد مصرفی خانوار پیدا کند. این محبوبیت باعث شد تا رقبای زمزم دست به تقلید از این قوطی‌ها بزند تا شاید بتوانند محصولات خود را در بازار بفروشند. از همین رو، شرکت زمزم که خواستار برقراری عدالت و مقابله با نقض‌کنندگان قانون کپی است، از برخی از برندها شکایت کرده تا این نقض آشکار از طریق مراجع قضایی بررسی شود.

نمایشگاه نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران هفته گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان برندهای معتبر و نام آشنا و تازه‌واردان صنعت صنایع غذایی بود.

زمزم-کاماپرس

زمزم-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : زمزم
نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز