ورود شاسی بلند چینی به بازار ایران

برخی رسانه‌های حوزه خودرو اعلام کرده‌اند که به زودی یکی از اتومبیل‌های کراس اوور دانگ فنگ به نام دانگ فنگ 500 در ایران تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز خبر رسمی در این باره منتشر نشده و تمامی اخبار موجود براساس حدس و گمان‌ها درباره عرضه این نوع خودرو در ایران است. اما در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، دانگ فنگ احتمالا این خودرو را با یکی از شرکای تجاری ایرانی خود به بازار کشورمان عرضه خواهد کرد. بنابراین احتمال دارد دانگ فنگ با بهمن موتور، مدیران خودرو، سایپا، ایران خودرو، آرین موتور و فردا موتور مذاکره داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخی از ویژگی‌های خودرو دانگ فنگ

خودرو دانگ فنگ 500 یکی از کراس اوورهای کوچک بازار خودرو محسوب می‌شود. تغییرات ظاهری عمده این خودرو در بخش جلوی پنجره و چراغ‌های جلو آن است. اما از لحاظ فنی این خودرو تغییرات درخور توجهی دارد. از جمله اینکه به همین اتومبیل یک پیشرانه تازه 1.5 لیتری توربو اضافه شده و گیربکس اتوماتیک سی وی تی دارد. مصرف سوخت این خودرو از سوی شرکت سازنده، در هر 100 کیلومتر، 6.6 لیتر اعلام شده که نسخه دارای جعبه دنده سی وی تی آن، داری مصرف سوخت 6.9 لیتری است.

این کراس اوور جمع و جور از لحاظ اندازه و ترکیب مانند اتومبیل ام وی ام ایکس 22، جک اس 3 و چانگان سی اس 35 است و در همین گروه قرار می‌گیرد. نرخ پایه این خودرو از سمت خودروساز، 61 هزار و 800 یوآن، معادل 9 هزار و 711 دلار، است. با توجه به نرخ 27 هزا و 970 تومانی دلار در بازار آزاد، قیمت پایه این خودرو به 271 میلیون و 617 هزار تومان می‌رسد. به نظر در صورت مونتاژ این خودرو در داخل کشور، نرخ آن افزایش پیدا خواهد کرد.

مرتبط با : آرین پارس موتورایران خودروفردا موتورزگروه بهمنمدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ورود شاسی بلند چینی به بازار ایران

  1. ایران اسلامی گفته:

    نگو ایران بگو یک عده مافیای صنعتی که حتی از ایربک هم نمیگذرن و روش میدزدن. اسم ایران رو به بدی یاد نشه این سرزمین اباد اجدادی مان رو خراب نکنیم . چین چیه که ما ازش خرید میکنیم وقتی میشه بهترین ها دو از ژاپن وترد کرد یا از کره جنوبی . بس کنید دیگه کافیه مردم رو چی فرض کردین گوسفند قربونیتون یا گوشت دم توپتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز