وتجارت ؛ صدرنشین بازار بورس امروز

ژیوار

شاخص کل بورس در آخرین روز از این هفته کاری، 26 واحد در مقایسه با دیروز کم شد و به مرز یک میلیون و 301 هزار و 208 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز 252 واحد نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرد و 333 هزار و 29 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حجم معاملات خرد امروز بازار بورس به 6.6 میلیارد سهم رسید و ارزش آن هم 26 هزار و 286 میلیارد ریال اعلام شد. امروز نمادهای «وتجارت»، «کچاد» و «وبملت» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. بیشترین ارزش معاملات امروز بورس هم مربوط به نمادهای «فملی»، «وبملت» و «خودرو» بود. نمادهای «دالبر»، «وتوکا» و «چافست» هم طی روز جاری بیشترین افزایش قیمت پایانی را تجربه کردند.

پربازدیدهای بورس را بخوانید:

دریان سفر امید

امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 4 هزار و 560 میلیارد ریال پول از بورس بیرون رفت. این مقدار خروج پول حقیقی از بورس نسبت به دیروز 31 درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشترین خروج پول حقیقی امروز بورس هم مربوط به نمادهای «فملی»، «شبندر» و «وبصادر» بود.

یک پیش بینی درباره آینده بازار بورس

به گزارش بورس نیوز، سهامداران باید احتمال یک توقف زیرتابلوی بورس در بهمن و اسفند را در نظر بگیرند. طبق اطلاعات این وبسایت، هدف یک میلیون و 320 هزار واحدی احتمالا تا پایان سال امکان پذیر خواهد بود. در صورتی که شاخص کل بورس به این مقدار برسد در واقع توانسته به جریان نزولی شش ماهه هم پایان بدهد.

به نظر بهتر است که سهامداران درصد سهم‌های ریسکی در پرتفوی خود را کم کرده و به سمت نمادهای متعلق به گروه بنیادین و دی‌پی‌اس محور حرکت کنند. البته تمامی این موارد یک پیش بینی از بازار بورس بوده و شاید در ادامه شرایطی باعث تغییر این روند شود.

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز