واکنش کانیه وست به جدیدترین اتهامات جنسی

ژیوار

پیسیوتا دستیار کانیه وست علیه او به دلیل نقض قرارداد، آزار جنسی، فسخ نادرست و ایجاد یک محیط کاری خصمانه شکایت کرده است.

به گزارش کاماپرس، قرار است کانیه وست در دادگاه به شکایت آزار جنسی علیه خود پاسخ دهد. این خواننده رپ اتهامات کارمند سابق خود را به شدت رد کرده و این شکایت را کاملاً بی اساس توصیف کرده است.

جدا از ادعای آزار جنسی، لورن پیسیوتا همچنین کانیه وست را متهم کرد که پس از پایان کار، رقم قطعی تعهد شده را پرداخت نکرده است. همچنین پیسیوتا مدعی شد که خواننده رپ رفتارهای نامناسبی از جمله  ارسال فیلم‌ها و پیام‌های صریح جنسی قبل از پایان کار داشته است. 

شکایت پیسیوتا نشان می‌دهد که در حدود ژوئیه 2021، از او خواسته شد به عنوان دستیار اجرایی/دستیار شخصی وست خدمت کند و امور تجاری و شخصی او را مدیریت کند. همچنین در دعوی قضایی ادعا شده که کانیه وست “با حقوق یک میلیون دلاری برای خانم پیسیوتا در سال موافقت کرد” و او را ملزم کرد که شبانه روز در دسترس باشد.

همچنین در این شکایت گفته شده که وست از حضور پیسیوتا در رسانه‌های اجتماعی، که شامل یک حساب اینستاگرام و یک حساب OnlyFans تحت مدیریت یک شرکت مستقل بود، آگاه بوده است. محتوای شبکه‌های اجتماعی پیسیوتا شامل «عکس‌های حرفه‌ای و لباس‌های زیر زنانه در نتیجه عکاسی حرفه‌ای و خوش سلیقه» بود.

دریان سفر امید

 

با این حال، ظاهراً در آگوست 2022، وست از او خواسته بود که حساب OnlyFans خود را حذف کند و قول داده بود در صورت رعایت کردن، مبلغ یک میلیون دلار به او بپردازد. پیسیوتا موافقت کرد و از درآمدهای OnlyFans خود صرف نظر کرد، اما ظاهراً بنیانگذار Yeezy هرگز به وعده خود عمل نکرد.

لورن پیسیوتا در اکتبر 2022 از کار برکنار شد و کانیه وست یک بسته 3 میلیون دلاری برای جدایی پیشنهاد کرد که او پذیرفت اما هنوز دریافت نکرده است. در پاسخ، تیم حقوقی وست این اتهامات را «بی اساس» خواند. آنها همچنین اعلام کردند که قصد دارند از پیسیوتا شکایت کنند و او را به باج گیری و اخاذی متهم کنند.

در دعوای حقوقی، پیسیوتا علیه کانیه وست به دلیل نقض قرارداد، آزار جنسی، فسخ نادرست و ایجاد یک محیط کاری خصمانه شکایت کرده است. شکایت اخیر پیسیوتا علیه کانیه وست به فهرست فزاینده‌ای از چالش‌های حقوقی برای خواننده رپ اضافه شد.

طبق اسناد دادگاه، پیسیوتا یک سری پیامک صریح نشان دهنده آزار جنسی از کانیه وست دریافت کرده است. 

شکایت پیسیوتا مدعی شد که کانیه نه تنها این پیام‌های صریح را ارسال می‌کند، بلکه او جزئیات جنسی صمیمی، از جمله عکس‌ها، متن‌ها و ویدیوهای اعمال جنسی را بیش از حد به اشتراک گذاشته است.

انتهای پیام

 

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز