واکنش های متفاوت به رویداد سالانه دیجی کالا

ژیوار

رویداد سالانه دیجی کالا با عنوان «لبخند، آدم‌ها و چیزهای دیگر» پنجشنبه ۲۲ شهریورماه در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، در این رویداد روایتی از حضور مدیران دیجی کالا برای کارهای معنادار بود. مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی کالا در این رویداد به اهمیت ماندن و ساختن کشور پرداخت.

محمدحسین حسین پور، مدیر مرکز پردازش دیجی کالا از پیچیدگی پردازش ۵۰۰ هزار کالا در روز گفت. مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی دیجی کالا با روایت جالبی از زندگی شخصی خود درباره اهمیت مهربانی در زندگی صحبت کرد. همچنین سعید و حمید محمدی هم بنیان گذاران دیجی کالا با روایت خاطراتی از زندگی پرمشقت و محرومیت خود گفتند. متن کامل این رویداد را می توانید در سایت اکوموتیو بخوانید.

اما کاربران لینکدین به محتوای رویداد سالانه دیجی کالا واکنش های جالب و متفاوتی نشان دادند.

فرناز سلیمی، در واکنس به این رویداد نوشت:

دریان سفر امید
چرایی حضور ما برای کارمعنادار
لبخند، آدم‌ها و چیزهای دیگر…
در ایونت سالانه دیجی‌کالا مدیران هر دپارتمان از قصه‌هاشون و مسیر معنادار بودن کارهاشون در دیجی‌کالا صحبت کردن.
من همچنان باور دارم که قصه‌ها و روایت‌ها امیدبخش هستن؛ طرز تفکر رهبرها در سازمان جاری می‌شه، در کارهای بیرونی نمود داره و چرایی کارهای افراد می‌شه تا به حضور و تاثیرگذاری‎شون در این سیستم باور داشته باشن.جدا از اعداد و ارقام که همیشه یه بخش منطقی برای پیشرفت و حرکت رو به جلو هست، جایی از مسیر نیاز داریم که از ابعاد انسانی و ساختن ذهنیت برای پاسخ به چرایی خیلی از مسائل به کارمون و حضورمون در جایی نگاه کنیم.

داستان دیجی‌کالا از همین جنسه؛ مثل همونجایی که حمیدرضا سلیمانی معاون فناوری دیجی‌کالا از مسیر اسپاتیفای تا حضورش در دیجی‌کالا صحبت کرد؛ از علاقه‌ای که به پیانیست شدن داشته و الان عضوی از یک تیم 12 هزارنفریه که براش شبیه یه ارکستر بزرگه و تمام بخش‌ها باید کوک بزنه و کلید این هماهنگی تعامل درسته.

یا داستان شقایق محمدی؛ معاون حقوقی که از نقطه ناامیدیش که بسته به ماهیت کارش دغدغه مسائل کلان اجتماعی رو داشته و بعد در یک استارتاپ مشغول کارهای حقوقی بوده صحبت کرد؛ اینکه چی شد گفت‌وگو با یکی از شهردارهای هلند همون جرقه‌ای شد که فکر کنه با کارهای هرچند کوچک می‌تونه اون تاثیر بزرگی که دنبالش هست رو رقم بزنه. شقایق اولین خانمی هم بوده که تونسته یک صندلی در بین لیدرهای دیجی‌کالا داشته باشه.

یا فلسفه کارهای مسئولیت اجتماعی که به گفته مصطفی شعبانپور، مدیر مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا با یک چرایی شروع می‌شه و دنبال تاثیر عمیق و موندگارن تا صرفا انجام یک پروژه در مقطع زمانی کوتاه؛ پیشنهاد میدم درباره پروژه تاکد دیجی‌کالا بیشتر بخونین و لذت ببرین از فرآیند تغییری که دارن رقم میزنن. مصطفی واقعا یکی از دغدغه‌مندترین افرادیه که می‌شناسم.

یا داستان مهدی امین‌پور، مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا که از تاثیرگذاری حضور افراد در مسیر زندگی بقیه صحبت کرد و از پشتکاری که با تمام اتفاق‌ها در زندگی برای مسیر کاریش داشته و تلاش کرده به نوبه خودش اثرگذار باشه.

و جمله مهم مسعود طباطبایی که گفت: من مانده‌ام در ایران تا در دیجی‌کالا کاری کنیم که فردای ایران از امروزش بهتر باشه.

پاسخ به چرایی حضورمون در ایران، در جایی که کار می‌کنیم همون انگیزه برای ادامه دادن در مسیری هست که بهش باور داریم. من عمیقا خوشحالم که زمانی به لطف امیرحسن موسوی بخشی از قصه دیجی‌کالا بودم.

چون همیشه برام مهم بوده که کجا کار می‌کنم، رهبران سازمان چه تفکری دارن و چقدر دغدغه‌مند هستن و قراره چه تاثیری در قصه‌ای که دارن داشته باشم.

به نظرم قدرت تعامل با هر دیدگاه و نظری واقعا مهمه و الان هم در مسیر کاریم در این نقطه؛ جایی هستم Azki.com که باور دارم این تعامل سازنده با مدیرانی که باهاشون در ارتباط هستم قراره در آینده از من فرناز باتجربه‌تری بسازه و همین در مسیر کاری به نظرم از هرچیزی ارزشمندتره.

به نظرم برای کارمعنادار خوبه به چرایی حضورمون فکر کنیم و ببینیم قراره کجای این مسیر باشیم.

مژگان ابوطالبی نیز متنی را به انگلیسی منتشر کرد:

Stories that may not be remembered for long, but will definitely shape the future. It felt incredible to witness and learn about Digikala’s journey, focusing on the people and their unique growth stories rather than just numbers.

As a former PR team member, it was inspiring to reconnect and see my colleagues’ progress. Proud to have once been part of this amazing community and yes, Iran has some big, tech-driven companies!

Huge shoutout to the Digikala team, especially the PR team, for hosting such a meaningful event.

P.S: Didn’t capture all the presentations, just so you know this isn’t the whole story. :))

رویداد سالانه دیجی کالا

نیره سلیمانی نیز با انتشار این متن به رویداد دیجی کالا واکنش نشان داد:

امسال ایونت دیجی‌کالا یه تفاوت عمده با سالهای پیش داشت. سالهای پیش محوریت ایونت روی ارائه گزارش سال گذشته اش بود و اینکه دستاوردهای دیجی‌کالا برای برندها و سلرها چقدر بود، ولی امسال کاملا متفاوت بود و داستان افراد توی دیجی‌کالا توسط خودشون روایت شد.
اینکه هر کدوم از مدیرهای سطح بالا چه مسیری رفتن و چی شد که الان دارن با کلی امید و انگیزه برای ساختن ایرانی آباد در یکی از بزرگترین اکوسیستم ها کار میکنن و تلاششون بهتر کردن ایران و دیجی‌کالاست.
امیدوارم که ما به عنوان یه تیم کوچیک بتونیم یه سهمی توی داستان ایران و دیجی‌کالا داشته باشیم و به بهترین وجه بتونیم داستانی رو بسازیم که در آینده
با افتخار روایتش کنیم.
شیدا ملکی، روزنامه نگار و کارشناس روابط عمومی در لینکدین نوشت:

تالار وحدت یک مکان با اصالت، برای حرف‌های اصیل

وقتی گزارش سال دیجی‌کالا به دستم رسید و شروع کردم به مطالعه‌اش با خودم گفتم، این گزارش رو متخصص‌هایی خلق کردند که نه تنها هنرمندانه به زندگی نگاه می‌کنند، بلکه عینک روزنامه‌نگار بودن به چشم دارند.
کارت دعوت مراسم سالانه دیجی‌کالا که به دستم رسید و چشمم افتاد به محل برگزاری، انتخاب «تالار وحدت» به عنوان محل برگزاری رویداد برام هم دلنشین بود و هم نگران‌کننده.
یکی از نوآورانه‌ترین کسب‌وکارهای ایران روی سن تالار وحدت قراره چی بگه؟ من اینجا توی این سالن اصیل تا امروز چیزی ندیدم مگر بالندگی و‌ هنر. حالا قراره دیجی‌کالا چه کار کنه که به چارچوب‌های فکریمون احترام بذاره؟

من دیشب یک بار دیگه یک اثر هنری در تالار وحدت تماشا کردم. قصه‌ آدم‌هایی که دیجی‌کالا رو تا امروز پیش بردند.
مرسی دیجی‌کالا که لبخند رو به خونه‌ها میرسونی. خسته نباشید به همه اهالی دیجی کالا ❤️ مخصوصا تیم ارتباطات و محتوا.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز