وام 70 میلیونی مستاجران در 13 بانک آماده پرداخت است

وام

وام 70 میلیونی مستاجران تهرانی و وام 40 میلیونی مستاجران سایر کلانشهرها در حال طی کردن آخرین مراحل اداری است و به 13 بانک و 2 موسسه مالی سهمیه این تسهیلات ابلاغ شده اما به دلیل مشکلی که در سایت این تسهیلات ایجاد شده ، متقاضیان باید دوباره برای دریافت آن ثبت نام کنند.

به گزارش کاماپرس، اگر هنوز در مورد وام مستاجران چیزی نمی دانید با اندکی جستجو در اینترنت با کلیدواژه وام ودیعه مسکن یا وام اجاره در مورد این تسهیلات اطلاعات مورد نیاز را به دست می آورید.

تازه ترین خبر در مورد این تسهیلات بانکی را روزنامه هفت صبح در گزارشی به این مضمون آورده است که حدس و گمان ها درباره از دست رفتن اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن پس از حمله سایبری انجام شده درست از آب درآمد!

خبرهای مهم امروز:

دوباره ثبت نام کنید!

حالا مقامات رسمی وزارتخانه فخیمه راه و مسکن از متقاضیان درخواست کرده اند،دوباره قدم رنجه کنند و با ورود به سامانه اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.irاز اول ثبت نام کنند. با این حال محمود  محمودزاده معاون این وزاراتخانه، هنوز سعی می کند خودش را از تک و تا نیندازد و در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته: متقاضیان جهت آنکه اطلاعاتشان در کارتابل بانک ها وارد شود باید مجددا اطلاعات خود را بارگذاری کنند و از سوی دیگر با پیگیری هایی که انجام داده ایم، متقاضیان می توانند به زودی شعبه مربوطه برای دریافت تسهیلات خود را انتخاب کنند.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مرتبط با تسهیلات بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گفته او تاکنون ۷۵۰هزار نفر در سایت طرح اقدام ملی مسکن برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند و به تمامی این افراد در دو روز گذشته برای تکمیل اطلاعات و همچنین انتخاب شعبه بانک پیامک ارسال شده است.

محمودزاده می گوید پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به زودی آغاز می شود و در حال حاضر این تسهیلات در مرحله اداری قرار دارد و از امروز هر متقاضی که ثبت نام را انجام دهد و وارد مرحله انتخاب شعبه شود، می تواند به زودی و ظرف چند روز آینده تسهیلات خود را دریافت کند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

محمودزاده درباره میزان وثایق مورد نیاز هم حقیقت تلخی را به زبان آورده است: متاسفانه بانک ها هرکدام برای خودشان یک وحدت رویه خاص و قوانین مخصوص به خودشان را دارند و درباره تضامین هم، بانک ها خودشان در این زمینه تصمیم گیری می کنند.

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای وام ودیعه مسکن باید هر کدام از بانک ها با حداقل تضامین کار ها را انجام دهند که متاسفانه همه بانک ها در این بخش یک وحدت رویه را دنبال نمی‌کنند.

در حال حاضر ۱۵ بانک و موسسه اعتباری شامل ۱۳ بانک و دو موسسه مالی و اعتباری، برای پرداخت این تسهیلات سهمیه دریافت کرده اند و متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه، دریافت نوبت و تکمیل مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی با مراجعه به شعبه ها این وام را دریافت کنند.

جزئیات وام مستاجران

سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در منطقه شهری تهران ۷۰ میلیون تومان، سایر کلان‌شهرهای  بالای یک میلیون نفر جمعیت یعنی شهر های مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه ۴۰ میلیون تومان و سایر شهر ها ۲۵ میلیون تومان است.

متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند. بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن می تواند به صورت پنج ساله و با نرخ سود ۱۲ درصد انجام شود اما روشی هم وجود دارد که در آن مستاجر تنها سود وام را پرداخت می کند و در پایان قرارداد یکساله کل وام را به بانک برمی گرداند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مرتبط با تسهیلات بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “وام 70 میلیونی مستاجران در 13 بانک آماده پرداخت است

  1. Reza گفته:

    آخه وقتی کار نیست چطور قسط هاشو پرداخت کنیم انشاءالله خدا نابودتون کنه من چطور میتونم با ۳۵ میلیون خانه کرایه کنم از عید تا الان من حدود ۳۵۰۰ کار کردم حالا خودتون فکر کنید….
    آب برق گاز کرایه خونه بیمارستان مراسم شادی خوراک و بقیه خرج های روزمره

  2. اعتمادی گفته:

    آقا من 33سال سن دارم رفتم سایت 1ماه پیش اسم نوشتم میگن رد شده اسمت باید 35سال داشته باشی من زن سرپرست یه بچه هستم راهنمایی کنین چیکار کنم توروخدا گیرم

  3. نوید گفته:

    زرنگی روازبانک یادبگیریداول سودشومیگیرندبعدپنج سال اصلش روکه بعدکسی نمونه بگه سوددیرکرده بانک نگه نزول میگیره بانک بگه اصل پول رو میگیریم زورش میرسه حرفش وقانونیه تازه میگن دوازده درصده کسی واردباشه حساب سرش بشه بالای هجده درصده سودش ومن الله التوفیق مرگ بر آمریکا نه تایدداریم نه ریکا

  4. بدبخت گفته:

    دیگه امدی به زندگی برامون نزاشتید شما رو به هر خدای میپرستید دیگه بسه دیگه به لب رسیده جونمون هیچ جای دنیا جای نگذاشتید که پناه ببریم

  5. لعنت الله علیه گفته:

    خدا نابودتون کنه ایشالله همین محرم امام حسین بزنه کمرتون که چهل سال زندگی رو جهنم کردید برامون ۷۰ سالمه مستاجر و دختر نامزد شده ندارم حتی جهاز بخرم اجاره هم ۵۰ ملیون پیش اضافه کرده دوتومن هم اجاره لعنت خدا بر شما

  6. خودم گفته:

    جریان وام ازدواج هست میگن سود ۴ درصدی میگیرن اما ۱۴۰ تومان وام ازدواج میدن ۷ تومان بانک بجای دست مزد میگیره و تو ده سال باید ۱۶۸ تومان پس بدیم خب ۲۸ تومان یک جا ۷ تومان یک جا جمع کل ۳۵ تومان سود این لعنتی ها همشون نزول خورن و دین ایمان ندارن خون خار ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز