وام قرض الحسنه 70 میلیونی ازدواج به بازار سیاه راه پیدا کرد(جزئیات)

وام ازدواج 70 میلیون تومانی

وام قرض الحسنه آنقدر طرفدار دارد که برای آن بازار سیاه ایجاد شده و با وجود غیرقانونی بودن خرید فروش این وام ها، معامله برخی تسهیلات قرض الحسنه مثل وام ازدواج 70 میلیونی به قیمت 30 تا 50 میلیون در این بازار سیاه رواج دارد.

به گزارش کاماپرس، نظام بانکی ایران باید در مورد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تمهیدات موثرتری بیندیشد در غیر این صورت نیاز مبرم مردم به این گونه وام ها موجب می شود شاهد رونق بازار سیاه وام قرض الحسنه در کشور باشیم.

وامی که ضامن آن خودتان هستید!

روزنامه هفت صبح در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشته است؛ بدون عقدنامه وام ازدواج بگیرید! آگهی های فروش وام ازدواج بعضا با جملات این چنینی شروع می شوند. فرآیند کار به این صورت است که با پرداخت سفته، ضامن کسی می شوید که می خواهد وام ازدواج خود را در اختیار شما بگذارد.

این کار از نظر قانونی مشکل دارد اما آگهی های زیادی از این دست در سایتها به چشم می خورد. مبلغ آن بین 30 تا 50 میلیون تومان متغیر است. به عبارتی فروشنده وام 70 میلیونی ازدواج خود را در اختیار شما می گذارد و در ازای آن 30 میلیون تومان پول نقد از شما می گیرد.

آریاک سفر

پرداخت اقساط وام بر عهده خودتان خواهد بود و از آنجا که ضامن وام شما هستید، نیازی به ضامن دیگر نخواهید داشت. در ظاهر همه چیز مثل ساعت کار می کند اما زمانی که پای معامله بروید، علاوه بر احتمال بالای کلاهبرداری، ممکن است در فرآیند پرداخت اقساط با مشکل مواجه شوید.

کسب وکاری به نام فروش امتیاز  وام قرض الحسنه 

این موضوع محدود به وام ازدواج نیست و آگهی های مختلف برای وام های متنوع منتشر می شوند که البته اغلب آنها قر ض‌الحسنه هستند. اشخاصی سرمایه خود را در حساب های قرض الحسنه سپرده گذاری می کنند و وقتی امتیاز دریافت وام گرفتند، آن را به دیگران می‌فروشند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

ناگفته نماند که امتیاز برخی از وام ها را می‌توان کاملا قانونی واگذار کرد. ازجمله آنها وام مسکن است که امتیاز تسهیلات آن حتی در بورس خرید و فروش م‌یشود. البته خريد و فروشا وراق تسه به قصد دلالی، چندان سودآور نیست اما به هر صورت امکان واگذاری امتیاز وام مسکن به دیگران وجود دارد. قیمت هر برگه تسه که با آن می توان 500 هزار تومان وام گرفت، حدود 57 هزار تومان است و با خرید آنها می توان تا سقف240 میلیون تومان وام خرید و جعاله مسکن دریافت کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز