وام 200 میلیونی بانک مسکن با پرداخت ماهانه300 هزارتومان را چگونه بگیریم؟

وام مسکن 200 میلیونی

بر اساس طرح های تسهیلات ابلاغ شده توسط بانک مسکن این بانک وام 200 میلیونی با نرخ سود کمتر از حداقل سود مصوب بانک مرکزی به متقاضیان پرداخت می کند که می توان با پرداخت فقط 300 هزار تومان ماهانه جزو مشمولان این وام قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، حداقل سود مصوب برای تسهیلات در سیستم بانکی کشور 18 درصد است اما بانک مسکن نوعی از تسهیلات را به متقاضیان ارائه می کند که سود آن از 18 درصد کمتر است و سقف این وام نیز رقم قابل توجه 200 میلیون تومان است.

نکته مهم دیگر درباره این وام این که تسهیلات 200 میلیونی مذکور را می توان با سپرده گذاری مبلغی که پرداخت ماهانه آن برای بسیاری اقشار امکان پذیر است، انجام داد و جزو مشمولان قرار گرفت.

مدل اول وام 200 میلیونی بانک مسکن

بنا به اعلام مهر، متقاضیان دریافت تسهیلات از بانک مسکن می‌توانند پس از افتتاح حساب با حداقل واریزی ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان با حداقل مدت انتظار ۳ سال تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

آریاک سفر

مشخصا ویژگی ها و شرایط این طرح برای متقاضیانی که حقوق بگیر باشند و در ماه امکان پس‌انداز با مبالغ بالا را ندارند طراحی شده و برای این افراد مناسب است. همان طور که پیشتر گفته شد نرخ سود این تسهیلات کمتر از حداقل نرخ مصوب بانک مرکزی – 18 درصد – تعیین شده و این وام 200 میلیونی با نرخ سود ۱۵ درصد پرداخت می شود.

شرایط وام مسکن 200 میلیونی بانک ملی 

شایان ذکر است بانک ملی نیز یک مدل تسهیلات مسکن پرداخت می کند که مبلغ آن برای زوجین 200 میلیون تومان است. دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران درباره این وام این گونه اطلاع رسانی کرده است که طبق دستورالعمل جدید مصوب بانک ملی ایران، سقف تسهیلات انفرادی طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران در کلانشهر تهران به یک میلیارد ریال – ۱۰۰ میلیون تومان – رسیده و برای زوجین این مبلغ 200 میلیون تومان است. نرخ سود وام‌مذکور هم ۱۷ و نیم درصد و مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۱۲ سال است.

مدل دوم وام 200 میلونی بانک مسکن

نهایتا این که بر اساس آنچه خبرگزاری مهر منتشر کرده بانک مسکن یک وام دیگر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای متقاضیان و مشتریان خود در نظر گرفته است. متقاضیان پس از مراجعه به شعب بانک و بررسی شرایط آن‌ها در خصوص اینکه افتتاح کدامیک از حساب‌ها متناسب با شرایط آن‌ها است از سوی کارکنان بانک راهنمایی خواهند شد. نرخ سود این تسهیلات نیز ۱۷ درصد در نظر گرفته شده است.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “وام 200 میلیونی بانک مسکن با پرداخت ماهانه300 هزارتومان را چگونه بگیریم؟

  1. بابک خرمدین گفته:

    یعنی ملت چطور گیر شما ها زالو ها افتادن . خدا نجاتمون بده . سه سال ماهی ۳۰۰ بریزیم . بعد سه سال با این قیمتها که نمیشه ده متر زمین خرید چه برسه به خونه . چرت و پرت ها رو جمع کنید .

  2. هانیه گفته:

    میگ ۳ سال ۳۰۰ تومن بدید تا ۲۰۰ ملیون بهتون وام بدم؟سه سال دیگه ۲۰۰ ملیون کفش هم نمیشه خرید تو ایران😂همین الانشم ۲۰۰ ملیون پول ی رهنه

  3. جواد گفته:

    وامهای 50ملیونی فوری رو که الان زیادم هست فقط خودشون بر میدارن بعد این طرحهای مسقره رو برای ما در نظر میگیرن

  4. حمید عسگری اسداباد گفته:

    متاسفم براتون با این طرح هایی که برا مردم در نظر میگیرید؟ یعنی کسی هست این وام رو بگیره یعنی ماهی سیصد از الان بریزه تا سه سال ،بعدش بیاد التماس که میخام وام بگیرم.خب طرف پول احتیاج داره که اومده دنبال وام این چه طرح مسخره ایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز