وام قرض الحسنه 10 میلیونی و کمک 1 میلیونی بلاعوض بنیاد 15 خرداد شامل چه کسانی می‌شود؟

وام قرض الحسنه 10 میلیونی

یک مقام مسئول در بنیاد 15 خرداد اعلام کرد این بنیاد با همکاری بانک صادارت، برنامه پرداخت وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی و کمک 1 میلیونی بلاعوض را به زوج های جوان برای تشویق به فرزندآوری اجرایی می‌کند.

به گزارش کاماپرس، بنیاد 15 خرداد یکی از نهادهای انقلابی وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و بانک صادرات فعالیت هایی برای افزایش فرزندآوری به اجرا خواهد گذاشت.

بر اساس اعلام خبرگزاری فارس، عبدالله ارجاعی، مدیرعامل بنیاد 15خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام  امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد:آغاز دور جدید فعالیت بنیاد 15 خرداد را در دهه چهارم انقلاب اسلامی شاهد خواهیم بود.

ارجاعی ادامه داد:امروز از سامانه جامع خدمات اجتماعی بنیاد رونمایی می کنیم و به کمک درمان 10هزار زوج نابارور در دهک یک تا 5 با کمک بانک صادرات خواهیم شتافت.

منقاضیان وام قرض الحسنه 10 میلیونی و کمک بلاعوض یک میلیونی در سامانه ثبت نام کنند

راز آسمان پایتخت

مدیر عامل این بنیاد انقلابی با تاکید بر پشتیبانی این بنیاد از زوج های ناباروری که خواهان فرزندآوری باشند، بیان کرد: 10 میلیون وام قرض الحسنه و یک میلیون تومان کمک بلاعوض به این زوجها پرداخت می شود.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد در پایان خاطرنشان کرد: زوج ها و خانواده هایی که مایل به استفاده از این خدمات هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه https://1542.ir دراین طرح ثبت‌نام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام قرض الحسنه 10 میلیونی و کمک 1 میلیونی بلاعوض بنیاد 15 خرداد شامل چه کسانی می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز