واریز یارانه نوروزی و نارضایتی عده‌ای از مردم!

ژیوار

شب گذشته دولت یارانه نوروزی را به حساب خانوارهای واجد شرایط واریز کرد. اما در این خصوص برخی مردم اعتراض داشتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ انواع یارانه و کمک هزینه دولتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به دستور ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، ساعت 24 روز گذشته یارانه نوروزی به حساب سرپرستان خانوارهای دهک‌های اول تا چهارم، مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی و همچنین جاماندگان سود سهام عدالت، واریز شد. مبلغ این یارانه 150 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده بود. برخی مردم در خصوص عدم پرداخت این قبیل یارانه‌ها به خودشان اعتراض دارند و می‌گویند آن‌ها هم واجد شرایط هستند اما دولت این مبلغ را برای آن‌ها واریز نکرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

به گزارش تجارت نیوز، برخی از سرپرستان خانوارها هم اعلام کرده‌اند که یارانه 150 هزار تومانی به صورت ناقص برای آن‌ها واریز شده، یعنی به کل اعضای خانواده تعلق نگرفته است.

طبق اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه، این مبلغ یارانه به افرادی از دهک‌های اول تا چهارم  و دیگر گروه‌های یاد شده تعلق گرفت که به هر دلیلی سهام عدالت ندارند! در واقع شرط اصلی واریز این مبلغ این است که افراد واجد شرایطی که قبلا ذکر شد، سهام عدالت نداشته باشند. در این صورت مبلغ یارانه نوروزی به حساب این اشخاص واریز شده است.

مشکلات پرداخت یارانه نوروزی مانند بیست و دوم بهمن ماه

یارانه بیست و دوم بهمن ماه هم به همین صورت پرداخت شد. یعنی علاوه بر مبلغ اصلی، پول مازادی هم به افراد واجد شرایط تعلق گرفت. اما آن زمان هم اعتراضاتی درباره عدم پرداخت این یارانه به وجود آمد. همان زمان وزیر کار اعلام کرد که در واریز یارانه بیست و دوم بهمن ماه خطایی وجود دارد. وی بیان کرده بود که ابهاماتی در دهک بندی‌های درآمدی وجود دارد. این مقام مسئول بیان کرده که وضعیت درآمدی و دهک بندی‌های تفاوت کرده و بعضی از مشمولان فعلی نباید یارانه‌ها را دریافت کنند!

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “واریز یارانه نوروزی و نارضایتی عده‌ای از مردم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز