هیولای نیسان جی تی آر مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

نیسان 2024

نیسان جی تی آر خودرویی است که اوج مهندسی کمپانی نیسان را نشان می دهد و موتوری قدرتمند را با هندلینگ بی نظیر و فناوری پیشرفته در هم می آمیزد. مدل جدید این خودرو از همیشه هیجان انگیزتر است چون ویژگی های ایرودینامیکی آن بهبود یافته و چندین پکیج جدید نیز برای آن قابل خریداری است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که نیسان جی تی آر مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیسان جی تی آر مدل 2024 در سه تیپ در اختیار هوادارانش قرار می گیرد. تیپ های Premium و T-spec  پانصد و شصت و پنج اسب بخار قدرت دارند و رضایت کسانی که به دنبال یک سوپرماشین اسپرت می گردند را به دست می آورد. تیپ 600 اسب بخاری NISMO نیز عملکردی بی نظیر و استثنایی دارد و از مهندسی فوق العاده ای بهره می برد. از تجهیزات تیپ NISMO می توان به ترمزهای کربن-سرامیکی و رینگ های 20 اینچی طلایی رنگ اشاره کرد.

نیسان جی تی آر مدل 2024 از یک موتور شش سیلندر 3.8 لیتری و دو توربوشارژری بهره می برد که در سال 2020 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است و 565 اسب بخار نیرو و 633 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور به صورت استاندارد به سیستم اگزوز تیتانیومی مجهز است.

آریاک سفر

نیروی موتور از طریق سیستم چهار چرخ محرک استاندارد ATTESA ET-S به همه چرخ ها منتقل می شود ولی بسته به وضعیت رانندگی، ممکن است گشتاوری که به هر چرخ منتقل می کند متفاوت باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز